به هواداران استقلال خسته نباشید می گویم؛

کمالوند: سرتر از استقلال بودیم

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۴۹۹
کمالوند: سرتر از استقلال بودیم
سرمربی گسترش فولاد از عملکرد هردو دروازه بان تیمش مقابل استقلال اظهار رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فراز کمالوند پس از کسب تساوی مقابل استقلال گفت: قبل از هر چیزی همه کسانی که دعای خیرشان طی روزهای اخیر پشت تیم ما بود تشکر می‌کنم. امسال شرایط سختی داشتیم. نفراتی که به خدمت گرفتیم به خصوص در جلوی زمین زمان می‌برد که هماهنگ شوند. مقابل استقلال اگر دو بر صفر عقب بیفتیم سخت است به بازی برگردیم. اگر بخواهیم به فرصت‌های خطرناک دو تیم از لحاظ خلق موقعیت نگاه کنیم گسترش فولاد سرتر از استقلال بود. 

کمالوند در مورد کیفیت بازی گفت: بازی جذابی بود و هر دو تیم بیش از 12 موقعیت گل را به صورت مشترک در اختیار داشتند. حتی وقتی استقلال جلو افتاد به فکر ضد فوتبال نبود و من به هواداران استقلال خسته نباشید می‌گویم که در این سرما تیم‌شان را تشویق کردند. 

سرمربی گسترش در خصوص عملکرد دروازه بانش گفت: وقتی تغییر و تحولی صورت می‌گیرد و یک بازیکن از یک تیم دیگر به یک تیم دیگر منتقل می‌شود قطعا باید به او فرصت داد. من از فرناندو راضی‌ام. او یک گلر حرفه‌ای است و در تمرینات مرتب حضور دارد. فقط تصور می‌کنم کمی روی او فشار است چون سال گذشته او 17-18 کلین‌شیت داشت و همین مسئله روی او تاثیر  منفی گذاشته است. 

کمالوند در ادامه گفت: بازیکنان من فداکاری کردند. 20 دقیقه 10 نفره بودیم و اگر دقت می‌کردیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم هرچند دیدید که گلر دوم ما مسلط کار کرد و ما مشکلی از لحاظ دروازه‌بانی نداریم. 

 

 

نظر شما