سرخپوشان نوجوان، حریف را گلباران کردند

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۴:۳۴
کد خبر: ۴۸۶۸۸۸
سرخپوشان نوجوان، حریف را گلباران کردند
نوجوانان پرسپولیس با گلباران حریف خود، موقعیتش در مکان چهارم جدول را تحکیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان منصور هاشمی در نوزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان تهران برابر تیم میانه جدولی نفت تهران با هفت گل و بدون دریافت گل به پیروزی دلچسبی دست پیدا کردند تا در شش امتیازی تیم پنجم جدول (استقلال) موقعیت خود را در مکان چهارم تحکیم کنند.

در این دیدار؛ علی خدایی (3 گل)، حسام حسینی (2 گل) و امیرحسین کریمی و امیر حسین نوری هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

امیر محمد مالمیر، امیر محمد خارکش، مهدی فلاح، اریک عاشقیان، مهدی قاسم علی، محمد خدایی، امیر جوادی، ماهان قاسمی، امیرحسین شکرالهی و رضا نعمتی دیگر نفراتی بودند که در این دیدار به میدان رفتند.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره پیروزی پر گل تیمش پس از نتایج دو هفته اخیر گفت: یکی از سخت‌ترین سال‌های ورزشی خودم را پشت سر می‌گذارم. در ابتدای فصل زمان چندانی برای آماده‌سازی نبود و اکثر بچه‌ها اولین سال نوجوانان را تجربه می‌کردند و یکی از نوجوان‌ترین تیم‌ها را در اختیار داشتیم. در نیم فصل پنج بازیکن جدید گرفتیم اما فرصتی نبود که بخواهیم با این نفرات تمرین کنیم و تعطیلی بین دو نیم فصل نبود که هماهنگی ایجاد شود.

وی ادامه داد: ما هفته قبل هم شایسته پیروزی بودیم و در مسابقه‌ای که یک گله و یک سره از آن ما شده بود، سه بر یک هم پیش افتادیم اما اسیر حوادث فوتبال شدیم ولی حالا هماهنگی بچه‌ها بهتر شده است. از سوی دیگر با تیم‌های بالا جدول هم بازی کرده‌ایم و هدف بعدی ما این است که بتوانیم با کم کردن فاصله امتیازات، یک پله دیگر خودمان را در جدول بالا بکشیم.

و اما این هفته جوانان پرسپولیس هم سایپا را با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی متوقف کردند.

در این دیدار که مسعود علیدوست، احسان و محمد حسینی و سعید جمشیدی خوب ظاهر شدند، عملکرد خوب بازیکنان در دفاع و هافبک باعث شد تا سایپا موقعیت خاصی به دست نیاورد و سایپا اگر خوش اقبال نبود، زمین را با شکست ترک می‌کرد.

در این دیدار منوچهر عبدا... نژاد از امیر حسین جعفری، سیاوش نوری، ارسلان آزادی، سینا مهدوی، علیرضا ترابیان، احمد بهاروند، سجاد آقایی، سجاد کریم‌زاده و رضا سروری هم استفاده کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز