دانشگاه آزاد قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۹:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۹۸۳
دانشگاه آزاد قهرمان نیم فصل لیگ برتر تکواندو شد
دانشگاه آزاد با برتری در مهمترین دیدار هفته پایانی دور رفت لیگ برتر تکواندو مقابل لوازم خانگی کن عنوان قهرمانی نیم فصل نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از هفته های ششم و هفتم دور رفت رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور امروز شنبه ششم آذرماه شش دیدار در خانه تکواندو برگزار شد که در مهمترین دیدار  دانشگاه آزاد برابر لوازم خانگی کن به برتری ۵ بر۳ دست یافت. 

آرمین هادی پور، کسری مهدی پور، سعید رجبی، عرفان ناظمی و میرهاشم حسینی ۵ تکواندوکار تیم پیروز دانشگاه آزاد بودند و برای لوازم خانگی کن هم محمدرضا اینانلو، محمدکاظمی و بهنام اسبقی مردان پیروز کن بودند. 

دانشگاه آزاد بعد از این پیروزی، مجتمع جوانه را نیز ۷ بر یک شکست داد تا با کسب  پیروزی در هر هفت بازی دور رفت در مجموع با ۲۱ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به خود اختصاص داد.

شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی در اولین دیدار هفته خود در یک بازی برتر ۸ بر صفر پاس قوامین را شکست داد. قوام، عرفانیان، خدابخشی، شیری، اسحاقی، گودرزی، یعقوبی و جلالی مردان پیروز ورامینی ها بودند. 

شاگردان پیام خانلرخانی بعد از این پیروزی جوانه را از هفته هفتم و در یک دیدار معوق از هفته چهارم لوازم خانگی کن را نیز بدون دردسر شکست دادند و با ۱۸ امتیاز جایگاه خود را در مکان دوم جدول تثبیت کردند تا به فکر رقابت نزدیک با دانشگاه آزاد در کورس قهرمانی باشند. 

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه و شهرداری، لوازم خانگی کن با اختلاف امتیاز زیاد، ۱۱ امتیازی است و تیم های تیم‌های یاسین پیشرو البرز، پاس قوامین، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال‌شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب در جایگاه چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

نتایج کامل بازی های هفته ششم:
*شهرداری ورامین ۶ -  مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۲
*پاس قوامین ۵ - هیات تکواندوی مازندران ۳
*لوازم خانگی کن ۳ - دانشگاه آزاد اسلامی ۵
*یاسین پیشرو البرز ۵ - هیات تکواندوی شمال‌شرق ۳

نتایج کامل بازی های هفته هفتم:
*شهرداری ورامین ۸ - پاس قوامین صفر
*مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه یک -  دانشگاه آزاد اسلامی ۷
*لوازم خانگی کن ۴ - یاسین پیشرو البرز ۴
*هیات تکواندوی مازندران ۶ - هیات تکواندوی شمال‌شرق ۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز