دکل نور ورزشگاه تختی بندرلنگه سقوط کرد+عکس

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۸:۲۲
کد خبر: ۴۸۷۱۷۳
دکل نور ورزشگاه تختی بندرلنگه سقوط کرد+عکس
‌دکل نور ورزشگاه تختی براثر وزش بادهای شدید سقوط کرد و خوشبختانه این اتفاق درحین مسابقه‌ ای رخ نداد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ‌دکل نور ورزشگاه تختی براثر وزش بادهای شدید سقوط کرد، اما جای بسی امیدواری است که این اتفاق در حین بازی‌ها رخ نداد تا به اتفاقی نامبارک‌تر تبدیل شود و بار دیگر خطری از بیخ گوش ورزشکاران ما گذشت.

این اتفاق در حالی رخ‌داده است که سال گذشته نیز یکی دیگر از این دکل‌ها نیز این‌گونه سقوط کرده که خوشبختانه آن اتفاق هم هیچ‌گونه خسارات جانی در برنداشته است و آن نیز فقط ترمیم شد نه تعویض و چه‌بسا دو دکلی که هنوز اتفاقی برای آن‌ها نیفتاده است و با این دکل‌های حادثه‌دیده هم‌سن‌وسال است، دچار این مشکل شوند.

استادیوم تختی تنها زمین ورزشی چمن شهر بندرلنگه امروزه دیگر رنگ استادیوم ورزشی ندارد و به یک مخروبه نیز تبدیل‌ شده است، چمن مصنوعی آن هم کاملاً از بین رفته و می‌توان گفت ورزشکاران روی بتن باقیمانده و چمن ترمیمی بازی می‌کنند که بارها شاهد مصدومیت‌های بازیکنان تیم‌های فوتبال بوده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرلنگه با اشاره به فرسوده بودن پایه‌های این دکل، اظهار کرد: این اتفاق قبل از شروع تمرین تیم‌های فوتبال رخ‌داده که خوشبختانه هیچ‌گونه خسارات جانی در پی نداشته است و همه‌روزه دو بازی نیز در این زمین انجام می‌شود که بلافاصله پس‌ازاین اتفاق جهت تمرین تیم‌های حاضر، این دکل به خارج از زمین منتقل شد.

ماشاءالله اورنگی با گلایه از چمن مصنوعی این ورزشگاه، افزود: تاکنون قول‌هایی از سوی مسئولان استانی نسبت به تعویض این چمن داده‌ شده است که هنوز عملی نشده و ما همچنان منتظر تحقق این خواسته ورزشکاران هستیم.

57392339

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز