احتمال تغییر برنامه های تیم ملی وجود دارد؛

اله کرم: اردوهای آمادگی تیم ملی تیراندازی از سال آینده آغاز می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۷:۵۳
کد خبر: ۴۸۷۳۰۷
تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان در چهار مسابقه جام جهانی و بین المللی سال آینده شرکت می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولان اظهار داشت: سه مسابقه جام جهانی و یک مسابقه بین المللی سال آینده برگزار می شود که تیم ملی برای کسب سهمیه رقابتهای جهانی باید در این پیکارها شرکت کند.

وی افزود: رقابتهای قهرمانی جهان دو سال آینده برگزار می شود و مسابقه بسیار مهمی است، چرا که به نفرات اول تا سوم، سهمیه بازی های پارالمپیک داده می شود. تیم ملی نیز باید در رقابتهای جام جهانی شرکت کند تا به این رویداد مهم راه یابد.

رقیه اله کرم با اعلام این مطلب که اردوی تیم ملی آخر امسال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: از آنجایی که تیم ملی ابتدا مسابقات جام جهانی لهستان را در پیش دارد یک اردوی تدارکاتی در فروردین  ۹۵ درنظر گرفته ایم تا تیراندازان آخر فروردین ماه در رقابتهای جام جهانی لهستان شرکت کنند. در ادامه نیز تیم ملی در رقابتهای جام جهانی کره جنوبی و بعد از آن در مسابقات بین المللی آلمان شرکت خواهد کرد که احتمال تغییر برنامه های تیم ملی وجود دارد.

وی درخصوص اردوهای آمادگی تیم ملی اظهار داشت: اردوهای آمادگی تیم ملی از سال آینده آغاز می شود، اما اردوهای آموزشی را امسال برگزار خواهیم کرد که انتخابی مسابقات قهرمانی کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز