رقابت های جهانی تیر و کمان داخل سالن؛

فینال تمام ایرانی در جام جهانی

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۲:۰۵
کد خبر: ۴۸۷۳۸۹
فینال تمام ایرانی در جام جهانی
رحمانی در این مرحله مقابل پریسا روحانیان دیگر هموطن خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات داخل سالن جهانی تیراندازی با کمان در حالی در مراکش در حال برگزاری است که در ریکرو جوانان زنان سوگند رحمانی در مرحله اول استراحت داشت در مرحله دوم مقابل هموطنش مقابل مبینا فلاح 7 بر یک پیروز شد و در نیمه نهایی با نتیجه 6 بر 2 ورزشکاری از کشور میزبان مراکش را شکست داد و راهی فینال شد. رحمانی در این مرحله مقابل پریسا روحانیان دیگر هموطن خود قرار خواهد گرفت.

پریسا روحانیان نیز در دو اول استراحت کرد، در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر امارات را درهم کوبید، در مرحله نیمه نهایی حریفی از ایتالیا را با نتیجه 6 بر 2 به زانو درآورد به این ترتیب دو ایرانی برای اولین بار در تاریخ ایران به فینال جام جهانی در این رشته رسیدند.

مسابقات داخل سالن جهانی تیراندازی با کمان در حالی در مراکش در حال برگزاری است که در کامپوند جوانان مردان دانیال حیدرزاده که در مرحله اول موفق شد حریف خود را از کشور ایسلند با نتیجه 142 بر 134 شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد و در مرحله نیمه نهایی نیز حریف اسپانیایی خود را با نتیجه 142 بر 140 شکست داد و به فینال این رقابتها راه پیدا کرد. حیدرزاده در فینال مقابل حریفی از دانمارک قرار گرفت و با نتیجه 144 بر 149 مغلوب شد و به نشان با ارزش نقره این مسابقات دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز