مهدی پاشازاده در گفتگو با برنا:

راه آهن مشکلات زیادی دارد/ حضور مدیران غیرفوتبالی به فوتبال آسیب رسانده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۶:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۸۷۵۳۶
راه آهن مشکلات زیادی دارد/ حضور مدیران غیرفوتبالی به فوتبال آسیب رسانده است
سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: مشکلات بسیار زیادی در این باشگاه وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه ریشه دار راه آهن که زمانی کارخانه بازیکن سازی فوتبال ایران بود، روزهای تلخی را به خود می بیند. با توجه به شرایط نامناسب مالی، این باشگاه در آستانه انحلال قرار گرفته است.

مهدی پاشازاده سرمربی راه آهن درخصوص آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: در چند سال گذشته وضعیت راه آهن بسیار نامنظم و به هم ریخته بوده است و مشکلات بسیار زیادی در این باشگاه وجود دارد. گستردگی مشکلات باعث شده تا راه آهن نتواند به مانند قبل به راهش ادامه بدهد و با معضلات بی شماری دست و پنجه نرم کند. متاسفانه تیم را به کسی واگذار کردند که نتوانسته به تعهداتش جامه عمل بپوشاند تا راه آهن اسیر مشکلات شود.

وی ادامه داد: سقوط راه آهن از لیگ برتر به لیگ دسته اول سبب شد تا شور و انگیزه در مجموعه باشگاه از بین برود و در رقابت های امسال سعی کردیم تا مسائل را برطرف کنیم اما نه تنها شرایط بهتر نشد، بلکه ماجراهای تلخ تری هم برای باشگاه ایجاد شده است.

پاشازاده درباره اینکه چرا راه آهن به این وضعیت افتاده، تصریح کرد:تصمیم گیری های غیراصولی و نامناسب سبب شده تا این اتقاقات رخ بدهد و حضور مدیران غیرفوتبالی در راس باشگاه نیز از دیگر دلایل این اتفاق به شمار می رود. سرنوشت راه آهن می تواند در انتظار سایر باشگاه ها هم باشد، اگر رسیدگی های لازمه صورت نگیرد.

وی درباره آینده باشگاه اظهار کرد: با توجه به این که سه هفته تا پایان نیم فصل لیگ دسته اول باقی مانده، نمی دانم تکلیف خودم و بازیکنان چه می شود و امیدوارم وضعیت راه آهن زودتر روشن شود.

نظر شما