لیگ دسته یک والیبال؛

جدال صدرنشینان با تیم های دوم جدول

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۱:۳۰:۴۰
کد خبر: ۴۸۷۷۶۷
جدال صدرنشینان با تیم های دوم جدول
هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال مردان روز پنجشنبه یازدهم آذرماه با هشت دیدار پیگیری می شود و شهرداری جوان ارومیه و فرش محتشم کاشان صدرنشینان دو گروه مقدماتی به مصاف تیم های دوم می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان ایران جام «شهدای منا» روز پنجشنبه یازدهم آذرماه با هشت دیدار در شهرهای تهران، همدان، اردبیل، قزوین، کرمان، اصفهان، دامغان و کاشان پیگیری می شود.

در گروه نخست این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه که با سه برد و 8 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد، در هفته چهارم لیگ دسته یک میهمان سپهر الکتریک قزوین خواهد بود که با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

این مسابقه جدال صدرنشینی است و نماینده ارومیه کار به مراتب مشکل تری خواهد داشت زیرا در مسابقه غیر خانگی باید از صدرنشینی خود دفاع کند.

در دومین مسابقه گروه یک هفته چهارم لیگ دسته یک، تیم مقاومت فرمانداری مهاباد که با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم این گروه است، در تهران به مصاف عقاب می رود. عقاب با یک برد و پنج امتیاز در رتبه پنجم است و در صورت پیروزی در این مسابقه حتما صعود یک پله ای خواهد داشت.

تیم اتحاد جوان همدان که با یک برد و پنج امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد در این هفته میزبان کریمه قم تیم انتهای جدولی گروه یک این رقابت هاست. نماینده همدان هفته پیش در مهاباد مغلوب مقاومت این شهر شد و این هفته برای بهبود جایگاه خود در جدول به مصاف نماینده قم می رود.

در چهارمین و آخرین دیدار گروه یک لیگ دسته یک در هفته چهارم، تیم های کاله جوان و عقاب سبلان به مصاف یکدیگر می روند. کاله با دو برد و پنج امتیاز در رتبه سوم جدول است و عقاب سبلان با یک برد و دو امتیاز در رتبه هفتم هست.

رقابت های هفته چهارم لیگ دسته یک در گروه دوم دور مقدماتی با مسابقه فرش محتشم کاشان با شهرداری بجنورد آغاز می شود. فرش محتشم که میزبان این مسابقه است، با 3 برد و 9 امتیاز در صدر قرار دارد و شهرداری بجنورد نیز با 2 برد و 6 امتیاز در رتبه دوم جدول است. به همین دلیل این مسابقه از حساسیت بیشتری نسبت به سایر بازی های این گروه برخوردار است.

در دومین مسابقه این گروه تیم رعد پدافند اصفهان که با 2 برد و 6 امتیاز در رتبه سوم جدول است، از گل گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد. گل گهر با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم جدول است و هفته پیش نیز سه بر صفر مغلوب صدرنشین این گروه شده بود.

لاستیک بارز کرمان که با دو برد و 5 امتیاز در رتبه چهارم گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارد، این هفته میزبان بختیاری ورامین تیم انتهای جدولی این گروه است، بختیاری تنها تیم بدون برد و امتیاز لیگ دسته یک است و برای بهبود جایگاه خود نیاز به پیروزی دارد.

در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ دسته یک تیم های ملوان تهران و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان به مصاف یکدیگر می روند. ملوان و نماینده دامغان با یک برد و 4و 3 امتیاز در رتبه های پنجم و ششم جدول قرار دارند و فاتح این دیدار صعود یک پله ای حتما خواهد داشت.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال مردان به قرار زیر است:
گروه اول:
تهران، ساعت 16: عقاب تهران – مقاومت فرمانداری مهاباد
همدان، ساعت 16: اتحاد جوان همدان – کریمه قم
اردبیل، ساعت 16: عقاب سبلان – کاله جوان
قزوین، ساعت 16: سپهر الکتریک قزوین – شهرداری جوان ارومیه
 
گروه دوم:
کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – بختیاری ورامین
اصفهان، ساعت 16: رعد پدافند اصفهان – گل گهر سیرجان
دامغان، ساعت 16: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان – ملوان تهران
کاشان، ساعت 16: فرش محتشم کاشان – شهرداری بجنورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز