مجبوریم نتیجه بگیریم؛

مهرانپور: دایی توانایی خودش را ثابت کرد/ گل های قاضی نتیجه تلاش همه تیم است

۱۳۹۵/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۸۰۹۴
مهرانپور: دایی توانایی خودش را ثابت کرد/ گل های قاضی نتیجه تلاش همه تیم است
مربی تیم نفت تهران، یکپارچگی این تیم را هنر علی دایی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا مهرانپور مربی تیم نفت در گفتگو با خبرنگار برنا و در خصوص بازی فردا مقابل فولاد گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم فولاد خواهیم داشت. این تیم از بازیکنان سرعتی بهره می برد و به همین خاطر کارمان در اهواز دشوار است اما برای اینکه از تراکتورسازی و پرسپولیس عقب نیفتیم، مجبوریم نتیجه بگیریم و باید تلاش کنیم که سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

مهرانپور در مورد اینکه تیم نفت از ابتدای فصل عملکرد خوبی داشته و اکنون بین مدعیان لیگ قرار گرفته است، گفت: بازیکنان تیم ما تا الان، کار بزرگی را انجام داده اند و با تلاش و همدلی موقعیت خوبی را در لیگ برتر به دست آورده اند. با اینکه این تیم دیر به دست آقای دایی رسید اما ایشان بار دیگر نشان دادند که مربی کاربلد و توانایی هستند و اکنون عملکرد تیم او را خودتان مشاهده می کنید. آقایی دایی با زمان کمی که داشت، تیم را به خوبی جمع و مدیریت کرد. چه بازیکنان تیم و چه کادرفنی در تلاشند که این روند صعودی حفظ شود و امیدوارم با پیروزی در بازی فردا، یک قدم دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

مربی نفت تهران در خصوص عملکرد فوق العاده قاضی و مبعلی به عنوان بهترین گلزن و بهترین پاسور حال حاضر لیگ برتر گفت: فوتبال یک بازی گروهی است. این حق محمد قاضی است که بهترین گلزن لیگ باشد اما باید این را هم در نظر داشت که اگر الان در صدرگلزنان قرار دارد، نتیجه زحمت کلیه بازیکنان بوده که او توانسته گلزنی کند.

مهرانپور در ادامه گفت: اکنون ما یک تیم داریم که به کمک هم نتیجه می گیرند. این هنر مربی است که بین همه همدلی ایجاد کند و به همین خاطر است که کلیه بازیکنان در اختیار تیم قرار قرار دارند. همین ایمان مبعلی را ببینید. او بازیکن بسیار باهوشی است و نیاز به تعریف ندارد. آقای دایی او را امسال احیا کرد و الان می بینیم که بازهم همان ایمان مهندس سابق شده و با پاس های بی نظیرش، در هربازی هنرخودش را نمایش می دهد. رفتار آقای دایی با همه بازیکنان همینطور است و به آن ها اجازه می دهد در زمین راحت باشند تا فوتبال با کیفیت و خوبی را به نمایش بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز