سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با برنا:

استقلال برای حفظ نتیجه نیاز به هافبک طراح دارد/ بیش از نیم فصل باید به منصوریان فرصت داد

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۷:۴۹
کد خبر: ۴۸۸۲۵۶
استقلال برای حفظ نتیجه نیاز به هافبک طراح دارد/ بیش از نیم فصل باید به منصوریان فرصت داد
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال برای رسیدن به نتیجه مناسب نیاز به هافبک طراح دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب بختیاری‌زاده بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار آبی‌پوشان مقابل صبای قم با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه حفظ نتیجه و برد در یک بازی به تفکرات قبل و بعد از بازی بستگی دارد، بیان کرد: استقلال در دیدار گذشته خود مقابل تیم قوی و هماهنگی همانند گسترش فولاد بازی کرد. هرچند در جریان بازی همه خواهان برد استقلال بودند اما گسترش فولاد با توجه به اینکه در رده پایین جدول قرار دارد اما برای رسیدن به سه امتیاز بازی  پا به میدان گذاشت.

بختیاری‌زاده با تاکید بر اینکه استقلال دیدار با گسترش فولاد فرصت خوب برد را از دست داد، افزود: استقلال از دیدار دربی به بعد پیشرفت خوبی داشت و شکل بازی شاگردان منصوریان تغییر کرد. البته استقلال برای رسیدن به نتیجه مناسب نیاز به هافبک طراح دارد تا بتواند 90 دقیقه نتیجه را برای آبی‌پوشان حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ورزش گروهی است و برای رسیدن هماهنگی مناسب تیم استقلال باید به منصوریان فرصت داد، اضافه کرد: نباید یک نیم فصل به منصوریان فرصت داد زیرا هماهنگی بازیکنان نیاز به زمان دارد. استقلال خوزستان که در فصل گذشته قهرمان شد هم در فصل‌های قبل با بازیکنان جوان خود مشکلاتی داشت اما مسئولان باشگاه به مربی تیم اعتماد کردند تا این تیم در فصل گذشته توانست قهرمان لیگ برتر شود.

بازیکن سابق استقلال یادآور شد: صبای قم به دلیل مشکلات مالی تاکنون  نتوانست به جایگاه مناسبی در لیگ شانزدهم  برسد. بازیکنان صبا از استعداد مناسبی برخوردار هستند و این تیم سال‌های زیادی نیست که به لیگ برتر آماده است اما همیشه این تیم  در لیگ حرفی برای گفتن داشت.

وی در پایان گفت: مرفاوی، مربی با تجربه‌ای است که اکنون توانسته خط حمله خوبی در صبا ایجاد کند اما به دلیل مشکلات مالی که در این تیم دخیل است نمی‌توان از لحاظ فنی صبا را تحلیل کرد. باید دید این تیم در چه وضعیتی تمرین می‌کند و امکانات و روحیه تیمی صبا را هم باید در نظر گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز