پیکان تیم آماده ای است

حسینی: رجب زاده انگیزه و اشتیاق زیادی برای موفقیت دارد

۱۳۹۵/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۵:۰۱
کد خبر: ۴۸۸۵۱۷
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان وقتی پا به سن می‌گذارند فوتبال یادشان نمی ‌رود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی برابر پیکان اظهار کرد: فردا مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ در چند هفته اخیر بازی خواهیم داشت. با آنالیزی که از ۵ بازی آخر این تیم داشته‌ایم دریافتیم که این تیم پس از بازی برابر سپاهان شکل خود را پیدا کرده است و دقیقا می داند که در  زمین چه می‌خواهد. به بازیکنانم گفته‌ام بازی فردا را جدی بگیرند زیرا هر اتفاقی می‌تواند در آن بیفتد. باید بتوانیم نتیجه هفته قبل را فراموش کنیم و با تمرکز کامل در زمین حاضر شویم تا در دام پیکان نیفتیم. ۶ بازی آخر این تیم را دیده‌ام و می‌دانیم که هافبک‌های توانایی دارند و باید بتوانیم از عهده خط میانی قدرتمند آن‌ها برآییم.

وی با اشاره به حضور مهدی رجب زاده در بین بهترین بازیکنان بالای ۳۵ سال حاضر در لیگ برتر گفت: بازیکنانی که پا به سن می‌گذارند فوتبال را از یاد نمی‌برند بلکه تجربه بیشتری پیدا می‌کنند.  اگر بتوانند انگیزه و اشتیاق خود را به فوتبال حفظ کنند و خود را آماده نگه دارند می‌توانند مفید باشند و این بستگی به نوع زندگی بازیکن دارد. در دنیا نیز بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای همچون توتی و ابراهیموویچ بازیکنان موثری بوده‌اند. رجب زاده نیز با توجه به ترکیب جوان تیم ما و حضور بازیکنان ۱۸-۱۹ ساله در تیم کمک زیادی به تیم می‌کند.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با محرومان و مصدومان بازی گفت: مهرداد قنبری مصدوم است. بنگستون و نژاد مهدی را نیز به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز