در دیدار رئیس فدراسیون جهانی با رئیس کمیته ملی المپیک؛

هاشمی: نمایندگان ایران می توانند یار خوبی باشند

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹:۴۱
کد خبر: ۴۸۸۶۳۶
هاشمی: نمایندگان ایران می توانند یار خوبی باشند
توماس وایکر رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز عصر دیروز با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن خوش آمد گویی به رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز به حضور دبیرکل کمیته به عنوان یکی از مدیران متخصص این رشته  در کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: به کشوری سفر کرده اید که دبیرکل آن از متخصصان رشته تنیس روی میز و رئیس سابق این فدراسیون در ایران می باشد.

وی در ادامه افزود: این رشته مورد علاقه مردم ایران است و در این زمینه هم سرمایه گذاری های بسیاری خوبی صورت گرفته، استعدادهای بسیار خوبی در این رشته داریم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان، ولی ما در قاره آسیا قرار گرفته ایم و همانطور که می دانید قاره کهن در این رشته زبانزد است.البته این موضوع ما را نگران نمی کند با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته به دنبال ارتقا رنکینگ مان  هستیم و در این راستا به حمایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز نیاز داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: حمایت های فدراسیون جهانی می تواند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه این رشته و استفاده از ظرفیت های مدال آوری و نحوه استعدادپروری در کشور ما داشته باشد.ما نیز قطعا از شما حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه به انتخابات پیش روی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اشاره و افزود: من همواره بر این نکته تاکید کرده ام که موفقیت روسای فدراسیون جهانی در گرو حضور همراهان خوب و موافق است.تا زمانیکه یار واقعی در اطراف خودتان نداشته باشید نمی توانید به اهدافتان برسید؛ چراکه به عنوان رئیس بایستی به اندازه کافی خالی از دغدغه برای حل مسایل جانبی باشید تا بتوانید به اهداف خود دست یابید.

رئیس کمیته ملی المپیک در تکمیل صحبت هایش افزود: بچه های ایران همواره ثابت کرده اند که یار واقعی هستند، لذا شما می توانید روی صداقت ما در حمایت از خودتان حساب کنید و فضایی حاصل شود تا نمایندگان ایران هم بتوانند در کنار شما قرار گیرند.

کیومرث هاشمی در ادامه به انتخابات اخیر فدراسیون جهانی کشتی اشاره و افزود: خوشبختانه رئیس فدراسیون جهانی کشتی با اعتمادی که به ایران و توصیه های ما کرد ضمن انتخاب نماینده ایران که قهرمانی المپیک و ریاست فدراسیون کشتی ایران را در کارنامه خود دارد، مشکلاتی را که پیش از این با آن درگیر بود را برطرف نماید.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن ابراز امیدواری جهت دستیابی به اهدافی که توماس وایکر برای حضور در ایران و سایر کشورهای منطقه به اینجا سفر کرده است افزود: ما می توانیم  از حمایت، ظرفیت و پتانسیل شما استفاده کنیم و خوشحال خواهیم شد تا با داشتن افراد توانمند در کنار شما باشیم. 

در ادامه این نشست توماس وایکر رئیس فدراسیون جهانی تنیس نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران ادامه داد: همانگونه که اشاره کردید فدراسیون جهانی به اهمیت قاره آسیا در این رشته کاملا واقف است، ما می دانیم که ایران استعدادهای خوبی دارد ولی همانگونه که اشاره کردید حضورش در قاره آسیا نیازمند تلاش های بیشتری است.

وی افزود: در برنامه فدراسیون جهانی تنیس روی میز توسعه این رشته در همه کشورهای در حال توسعه  و به خصوص ایران و به ویژه در بخش ورزش همگانی قرار گرفته است.اگرچه تجهیزات هم در این زمینه مهم است ولی مهمتر از آن حمایت های فنی و نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالیم از اینکه افراد حرفه ای تنیس روی میز نه تنها در فدراسیون بلکه در کمیته ملی المپیک ایران حضور دارند.علاوه بر آن بسیار خوشحالیم که افشین بدیعی را در بخش های مختلف فدراسیون جهانی داریم.

وایکر سپس افزود: من از طرف خودم  از فدراسیون تنیس روی میز ایران حمایت می کنم و خوشحالم که که کمیته ملی المپیک هم در کنار فدراسیون تنیس روی میز قرار دارد؛ صرفنظر از قابلیت های فنی خوب است که کسی که قرار است کاندید انتخابات بعدی باشد هم از سوی فدراسیون و هم از سوی کمیته ملی المپیک مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز با اشاره به  نشست خوبی که با مسئولین فدراسیون تنیس روی میز ایران داشته افزود: مذاکرات بسیار خوبی داشتیم هم در زمینه تنیس روی میز و هم انتخابات پیش رو و من نتیجه را بسیار مثبت ارزیابی می کنم  علاوه بر آن  تمام تلاش خود را خواهم کرد تا فدراسیون جهانی هم در توسعه این رشته و هم در بخش مسابقات و در سایر زمینه ها چون پخش تلویزیونی و غیره اقدامات موثری انجام دهد.  

در این دیدار  شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و  قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز