ذوب آهن ۳-۰ پیکان؛

هت تریک سبز در هوای بارانی

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۰:۰۶
کد خبر: ۴۸۸۶۸۰
هت تریک سبز در هوای بارانی
تیم ذوب آهن در یک بازی دیدنی توانست با سه گل برابر شاگردان مجید جلالی به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و پیکان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در اصفهان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

تیم ذوب آهن که وضعیت مشابهی با پیکان در جدول رده بندی دارد و در چند هفته گذشته پیروزی های خوبی را به دست آورده اند مقابل هم قرار گرفتند. این بازی زیر بارش شدید باران آغاز شد و همین مسئله بر کیفیت بازی تاثیر زیادی داشت. دو تیم بازی را خیلی تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق اولیه چند موقعیت را به دست آوردند که این تیم میزبان بود در دقیقه ۲۴ توسط مرتضی تبریزی اولین گل بازی را به ثمر رساند.

بعد از به ثمر رسیدن این گل پیکانی ها برای جبران جلو کشیدند و در دو موقعیت می توانستند دروازه مظاهری را باز کنند که با واکنش خوب دروازه بان به گل تبدیل نشد. هرچند که ذوب نیز فرصت گلزنی دوباره داشت که از دست رفت. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر در نیمه اول به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم نیز این تیم ذوب آهن بود که فشار بیشتری روی دروازه پیکان آورد و در دقیقه ۵۸ مرتضی تبریزی گل دوم را نیز به ثمر رساند.

شاگردان جلالی برای جبران دو گل خورده فشار زیادی را روی دروازه مظاهری آوردند ولی موفق به گلزنی نشدند. این پایان کار برای این بازی نبود و مرتضی تبریزی در دقیقه ۸۳ برای سومین بار دروازه پیکان را باز کرد. شاگردان حسینی در یک روز بارانی توانستند با سه گل به پیروزی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز