یوسف کرمی در گفتگو با برنا:

پیشنهادات علمی برای کمیسیون ورزشکاران WTF دارم/ می خواهم برای تکواندو ایران تاثیرگذار باشم

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۸۸۷۸
پیشنهادات علمی برای کمیسیون ورزشکاران WTF دارم/ می خواهم برای تکواندو ایران تاثیرگذار باشم
قهرمان اسبق تکواندو المپیک گفت: امیدوارم بتوانم برای تکواندو ایران مثمرثمر بوده و در راستای پیشرفت تکواندو گام بردارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون جهانی تکواندو یوسف کرمی کاپیتان اسبق تیم‌ ملی کشورمان را به عنوان تنها نماینده مردان قاره آسیا به عضویت کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو منصوب کرد و از وی برای حضور در نخستین جلسه کمیته ورزشکاران WTF که در تاریخ 17 تا 22 آذر ماه و همزمان با مسابقات جایزه بزرگ در شهر باکو آذربایجان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

یوسف کرمی دارنده مدال المپیک آتن درخصوص این انتخاب به خبرنگار برنا گفت: این که افرادی از خانواده تکواندو ایران با عضویت در کمیته‌های مختلف فدراسیون جهانی بتوانند در تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار باشند، حق مسلم تکواندو ایران است و خدا را شکر می‌کنم که باحمایت و رایزنی مسئولین فدراسیون تکواندو این افتخار نصیب من شده است. امیدوارم بتوانم برای تکواندو ایران مثمرثمر بوده و در راستای پیشرفت تکواندو گام بردارم.

کرمی در ادامه افزود: اولین جلسه این کمیسیون قبل از رقابت های جایزه بزرگ برگزار می شود و من هم بر اساس دعوتنامه ای که دریافت کرده ام، حتما در آن شرکت می کنم.

وی گفت: برای حضور در جلسه کمیسیون ورزشکاران پیشنهادات علمی دارم؛ می خواهم به عنوان نماینده تکواندو آسیا و به خصوص ایران، نماینده ای تاثیرگذار در کمیسیون ورزشکاران باشم و حتما با دست پر به جلسه می روم و برنامه های خود را ارائه می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز