اولین جلسه ستاد صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی؛

احمدی: برنامه ترویج عفاف و حجاب در وزارت ورزش و جوانان عملیاتی شده است

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۴:۰۹
کد خبر: ۴۸۸۹۶۶
احمدی: برنامه ترویج عفاف و حجاب در وزارت ورزش و جوانان عملیاتی شده است
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه های مهم ما برای افزایش عفاف و حجاب، آموزش و اغناسازی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با محوریت موضوع ترویج عفاف و حجاب با حضور دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، در ساختمان شماره یک این وزارتخانه برگزار شد.

احمدی در این جلسه با توجه به بررسی اجرایی برنامه های عفاف و حجاب در سال 94 و شش ماهه نخست سال 95 اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در چند روز آینده از وزارت ورزش و جوانان بازدید خواهند داشت تصمیم گرفتیم این جلسه هماهنگی را با حضور اعضای ستاد این وزارتخانه برگزار کنیم.

8956

وی در ادامه افزود: یک برنامه دهگانه برای عفاف و حجاب و همچنین یک برنامه 9گانه برای حقوق شهروندی تدوین شده است. قصد ما این است که با برنامه ریزی که از قبل انجام شده این دو برنامه را برای وزارت ورزش و جوانان عملیاتی کنیم.

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در خصوص برنامه ترویج عفاف و حجاب چندی پیش گزارشی آماده شد و این گزارش را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارایه دادیم. همچنین در خصوص این موضوع برنامه ای را برای تمام دستگاه های مربوط به وزارت ورزش و جوانان ارسال کرده ایم.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم ما برای افزایش عفاف و حجاب، آموزش و اغناسازی است، که در این راستا همایش هایی را برای آقایان و بانوان برگزار خواهیم کرد و از کارشناسان خبره برای آموزش استفاده خواهد شد.

احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه های تشویقی ویژه ای نیز برای همکارانی که در بحث ترویج عفاف و حجاب با ما همکاری می کنند در نظر خواهیم گرفت. هر چند که عمده کارکنان وزارت ورزش و جوانان به این موضوع پایبند هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز