پیروزی در دستانمان بود؛

انریکه: این بهترین نتیجه برای ما نبود

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۵:۳۹
کد خبر: ۴۸۹۲۳۱
انریکه: این بهترین نتیجه برای ما نبود
سرمربی بارسلونا گفت: باید در بازی‌های خانگی امتیازات بیشتری کسب کنیم تا بتوانیم روند صعودی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بارسلونا امشب ( شنبه) در هفته دوازدهم لالیگا برابر رئال مادرید در نوکمپ متوقف شد. لوییس انریکه پس از تساوی یک بر یک گفت: این بهترین نتیجه برای ما نبود. هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. در نیمه دوم کمی تهاجمی تر بازی کردیم تا نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. در بازی‌های سخت این چنینی کنترل بازی در همه دقایق امکانپذیر نیست و مادرید توانست با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد در دقیقه آخر بازی گل تساوی را به ثمر برساند. باید به تلاش مان ادامه دهیم. فوتبال این چنین است. توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در آخرین دقیقه گل خوردیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: به خوبی دفاع کردیم. پس از به ثمر رساندن گل نخست بازی، توپ را در اختیار داشتیم اما بازهم حریف کمی آزارمان می داد. نیمار و لیونل مسی می توانستند اختلاف را به چند گل برسانند اما این اتفاق نیفتاد. سپس دفاع کردن برایمان سخت شد. باید در بازی‌های خانگی امتیازات بیشتری کسب کنیم تا بتوانیم روند صعودی داشته باشیم.

انریکه افزود: شایسته پیروزی بودیم. پیروزی در دستانمان بود اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم. در جدول پشت سر مادرید قرار داریم و باید در بازی‌های خانگی بهتر ظاهر شویم. تاکنون 9 امتیاز در خانه از دست داده‌ایم که این اصلا خوب نیست.

سرمربی اسپانیایی در پایان درباره آندرس اینیستا گفت: او بازیکن متفاوتی است و به همین خاطر سطح بالایی در جهان دارد. از بازگشتش خشنودیم. زمانی به بازی آمد که حریف خسته بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز