به دنبال عدم صدور ویزا توسط دولت کانادا؛

رییس فدراسیون تکواندو کانادا خطاب به پولادگر: عذرخواهی می‌کنم، شرمنده‌ایم!

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۳۱۵
رییس فدراسیون تکواندو کانادا خطاب به پولادگر: عذرخواهی می‌کنم، شرمنده‌ایم!
وین میچل رییس فدراسیون تکواندو کانادا با ارسال نامه ای به دلیل عدم صدور ویزا توسط دولت این کشور برای تعدادی ازنفرات اعزامی به مسابقات جهانی عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به دنبال عدم صدور ویزا از سوی دولت کانادا برای کادر فنی، داور و پزشک تیم ملی نوجوانان ایران به منظور شرکت در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، وین میچل رییس فدراسیون تکواندو کانادا با ارسال نامه‌ای به سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن عذرخواهی تاکید کرد به دنبال بررسی این اتفاق هستیم تا در میزبانی‌های آینده تکرار نشود.

متن نامه وین میچل رییس فدراسیون تکواندو کانادا به سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ایران به شرح ذیل است:

جناب آقای پولادگر

بسیار متاسف هستیم که عدم صدور ویزا از سوی دولت کانادا باعث شد شما و کادر فنی تیم ایران نتوانید در مجمع عمومی فدراسیون جهانی و یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان حضور پیدا کنید. کمیته برگزاری مسابقات اطمینان داشت برای تمامی شرکت‌کنندگان ویزا صادر خواهد شد و این اتفاقی که برای تیم ایران افتاد موجب شرمندگی ما شده است چراکه می‌بایست شرایط حضور را بدون هیچ مشکلی برای تمامی تیم‌ها فراهم می‌کردیم.

کمیته برگزاری این رویداد و اداره توریسم برنابی مسئولیت هماهنگی صدور ویزای متقاضیان با دولت کانادا را برعهده داشت هرچند که دلیل عدم صدور ویزا هنوز مشخص نشده است. فدراسیون تکواندو کانادا در حال تحقیق و بررسی این موضوع است که در آینده تکرار نشود و در میزبانی‌های آتی اطمینان حاصل خواهد کرد که ویزا برای تمام متقاضیان صادر خواهد شد.

در پایان کسب مقام قهرمانی تیم دختران را تبریک می‌گوییم. قطعا چنین عملکردی نشان‌دهنده برنامه ریزی قوی فدراسیون تکواندوی ایران است.

نظر شما