برای تقویت خط دفاعی آبی ها؛

مدافع تیم ملی جانشین مدافع میلیاردی استقلال خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۸۹۳۹۵
مدافع تیم ملی جانشین مدافع میلیاردی استقلال خواهد شد
با وجود اینکه ثبات نسبی در خط دفاع استقلال به وجود آمده، هنوز هم شاهد شکنندگی در فاز دفاعی این تیم هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال تهران در فصل جدید، در منطقه دفاعی خود با مشکلات زیادی روبروست و سرمربی این تیم خیلی تلاش کرد تا با جا به جایی های زیاد، یک ترکیب ثابت و مطمئن را برای تیم پیدا کند اما با وجود اینکه ثبات نسبی را در خط دفاع به وجود آورد، هنوز هم شاهد این هستیم که فاز دفاعی استقلال از شکنندگی دور نشده است. زوج برزیلی این تیم در قلب دفاع هنوز نتوانسته اطمینان لازم را به کادر فنی و هواداران آبی در مورد بسته ماندن دروازه بدهد و چه بسا اگر سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال نبود، این تیم در بازی‌های اخیر خود ضرر  زیادی را متحمل می‌شد.

پس از اینکه پژمان منتظری در برنامه نود به طور غیرمستقیم اعلام کرد برای دوباره پوشیدن پیراهن استقلال کاملا آماده است، مشخص شد اتفاقاتی در حال رخ دادن است و به احتمال زیاد در نیم فصل، مدافع تیم ملی پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

از طرفی با توجه به اینکه کادر فنی استقلال تلویحا اعلام کرده‌اند که در نیم فصل بازیکنانی از این تیم جدا می‌شوند، می‌توان حدس زد که پژمان منتظری جایگزین چه کسی خواهد شد.

حسین کنعانی زاد‌گان و امین حاج محمدی، دو مدافع مرکزی استقلال هستند که  اکنون می‌توان گفت عملا از تیم کنار گذاشته شده‌اند. امین حاج محمدی که بدون حتی یک دقیقه حضور در زمین، گرانترین تماشاگر لیگ برتر محسوب می‌شود و کنعانی زادگان هم پس از اینکه دقایق اندکی را در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت، مصدوم شد و خیال همه را بابت بازی نکردن در تیم راحت کرد!

البته کنعانی زادگان سهمیه زیر 23 سال استقلال محسوب می شود و بعید است در نیم فصل از تیم جدا شود مگر اینکه در این رده سنی بازیکن قابل قبولی به پست استقلالی ها بخورد. با این حساب می‌توان گفت پژمان منتظری در صورت مشخص شدن وضعیتش و نهایی شدن قراردادش با آبی های پایتخت، جایگزین حاج‌محمدی خواهد شد و مدافع میلیاردی استقلال بدون حتی یک دقیقه پوشیدن پیراهن تیم در فصل جاری، در نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز