کریمی اختصاصی تمرین کرد؛

نظارت ویژه منصوریان بر تاکتیک های انتقال توپ+عکس

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۵:۴۵
کد خبر: ۴۸۹۴۷۲
نظارت ویژه منصوریان بر تاکتیک های انتقال توپ+عکس
مرور تاکتیک های انتقال توپ از دفاع به حمله، بخش بعدی این تمرین بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

آبی پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز جلسه تمرینی خود را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کردند. شاگردان منصوریان تمرینات امروز را با پاسکاری چرخشی آغاز شد. دروازه بانان استقلال هم زیر نظر بابازاده و نامداری تمرینات اختصاصی ای را پشت سر گذاشتند.

در این تمرین محسن کریمی به صورت اختصاصی تمرین کرد. وی با نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کرد. کریمی مشکلی برای همراهی آبی ها در بازی روز جمعه ندارد.

فرشید اسماعیلی هم در تمرین امروز غایب بود و در صورت قبولی از تست پزشکی، می تواند در تمرین دوشنبه حاضر شود. پاسکاری ترکیبی آیتم بعدی تمرین آبی پوشان  بود و دراین تمرین بازیکنان زیر نظر کادرفنی به کارهای کششی هم مشغول شدند.

مرور تاکتیک های انتقال توپ از دفاع به حمله، بخش بعدی این تمرین بود. منصوریان نظارت ویژه ای روی این تمرین داشت. شاگردان منصوریان فوتبال درون تیمی در دستور کار خود قرار دادند و منصوریان بارها با ایجاد وقفه در جریان تمرین، نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.

مرحله بعد تمرینات آبی پوشان با ضربات ایستگاهی پیگیری شد. تمرین روز یکشنبه  بازیکنان استقلال با شوت زنی به سمت دروازه ها به پایان رسید.

photo_2016-12-04_13-17-54

photo_2016-12-04_13-18-14

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز