بازدید رییس فدراسیون و هیأت همراه از کمپ تمرینی وزنه برداری استان زنجان؛

انتقال تجربیات قهرمان المپیک به وزنه برداران آینده دار

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۷:۱۲
کد خبر: ۴۸۹۶۸۲
انتقال تجربیات قهرمان المپیک به وزنه برداران آینده دار
رییس فدراسیون و سایر مسئولان، در کمپ تمرینی هیأت وزنه برداری استان زنجان حضور پیدا کردند و نظاره گر تمرینات آینده سازان این رشته بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه محمد نصیری اسطوره وزنه برداری(مشاورعالی رییس فدراسیون)، داود باقری نایب رییس(رییس کمیته پزشکی) و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان، عصر امروز(یکشنبه14 آذرماه)  در کمپ تمرینی وزنه برداری استان زنجان که پایگاه استعدادیابی وزنه برداری این استان نیز به شمار می رود حضور پیدا کردند. در این بازدید مسئولان فدراسیون وزنه برداری با استقبال پرشور نونهالان و نوجوانان وزنه بردار روبرو شدند.

همچنین، در ابتدا وزنه برداران زنجانی به اجرایی تکنیک و تاکتیک یکضرب و دوضرب پرداختند و در ادامه نیز محمد نصیری اسطوره وزنه برداری کشورمان به همراه سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، دقایقی را در جمع آینده سازان این رشته از تجربیات سالهای گذشته خود، که چگونه توانستند به قهرمانی و افتخارآفرینی در رقابتهای المپیک و جهانی برسند، گفتند.

ضمناً؛ این دو قهرمان المپیک توصیه های را نیز برای وزنه برداران آینده ساز داشتند که از استفاده مواد نیروزا (دوپینگ) پرهیز کنند. به مربیان خود احترام بگذارند و به خوبی صحبت های آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند. همچنین با نظم در تمرینات خود حاضر شوند که موفقیت در کنار کوشش و انضباط رقم می خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز