میزبان های دور مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان مشخص شدند

۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۴:۴۳
کد خبر: ۴۸۹۶۸۴
میزبان های دور مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان مشخص شدند
باشگاه های کریمه قم و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان به عنوان میزبان های مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نوجوانان انتخاب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران در رده سنی نوجوانان پسر جام «شهدای منا» به صورت متمرکز و از روز دوشنبه 22 آذرماه آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
12 تیم در این رقابت ها شرکت می کنند که رقابت های مرحله مقدماتی خود را در دو گروه زیر پیگیری و در صورت حضور شش تیم در هر گروه، چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند:
گروه الف به میزبانی قم: کریمه قم، لاستیک بارز کرمان، گل گهرسیرجان، فرش محشتم کاشان، رعد پدافند اصفهان و بختیاری ورامین
گروه دوم به میزبانی دامغان: نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان مریانج همدان، سپهر الکتریک قزوین، عقاب سبلان، شهرداری بجنورد و عقاب تهران
ورود تیم ها عصر روز یکشنبه 21 آذرماه خواهد بود و هر تیم می تواند در این رقابت ها 20 بازیکن معرفی و در مرحله مقدماتی مسابقات از 14 بازیکن متولد 11 دیماه سال 1377 به بعد استفاده کند.
ورودی این رقابت ها 50 میلیون ریال است و چنانچه تیم ها درخواست استفاده از خوابگاه، ایاب و ذهاب و تغذیه داشته باشند، 15 میلیون ریال باید به میزبان پرداخت کنند.
ثبت نام برای این رقابت ها از 14 تا 16 آذرماه به صورت اینترنتی انجام می شود و گواهی تحصیلی عکسدار با مهر دبیرستان یا مدرسه راهنمایی با تائیدیه مربوط و افرادی که ترک تحصیل کرده اند، نامه از حوزه نظام وظیفه، اصل و کپی شناسنامه عکسدار، کارت ملی، کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون و برای اعضاء کادر فنی، اصل وکپی کارت مربیگری، شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، بیمه ورزشی و کارت عضویت فدراسیون از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
چنانچه تیم باشگاهی در مسابقات شرکت نکند، برابر بند 15 (7-15) آئین نامه سازمان لیگ رفتار خواهد شد.

نظر شما