دیدار دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با شهنازی

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۲:۱۰
کد خبر: ۴۸۹۷۸۲
دیدار دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با شهنازی
سیف الدین پاتوا عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی و دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا با دبیرکل کمیته ملی المپیک در محل کمیته دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این دیدار شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به دبیرکل کنفدراسیون قایقرانی آفریقا و عضو هیات رییسه جهانی این رشته ابراز داشت: آفریقا قاره بزرگی است و با توجه به استعدادهای بالقوه ای که در آن است می تواند به سمت پیشرفت در این رشته ورزشی حرکت کند .

وی ادامه داد : اگرچه بیشتر مدالهای این رشته در المپیک توسط اروپائیان بدست می آید ولی با توسعه این رشته،استعدادیابی و سرمایه گذاری می توانیم این معادله را در آینده تغییر دهیم.

وی از تغییر در هیات رئیسه فدراسیون جهانی و حرکت به سمت تعادل بیشتر در سطوح مدیریتی این رشته صحبت کرد و افزود: ما باید تلاش کنیم تا ترکیب هیات رئیسه فدراسیون های جهانی از نمایندگان قاره ها به طور عادلانه تشکیل شود.

در ادامه سیف الدین پاتو عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران، دستاوردهای این سفر را بسیار مفید دانست و افزود: همانگونکه که شما اشاره کردید ما به دنبال توسعه این رشته در آفریقا هستیم و تصمیم داریم بازی های ساحلی آفریقا را نیز راه اندازی کنیم و در این زمینه قطعا  توصیه های شما راهنمای خوبی برای ما خواهد بود.

در این نشست دنیا مالی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی نیز حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز