دو وزارتخانه هنوز جواب ما را نداده اند؛

افتخاری: با کمک دولت می توانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۹۰۱۶۴
افتخاری: با کمک دولت می توانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید بازی های بیشتری برای تیم ملی فوتسال مهیا کنیم که نتیجه بهتری را کسب نماییم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا افتخاری در حاشیه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر روسیه گفت: در حال حاضر تیم ملی امید برای ما اهمیت بیشتری دارد چون باید این تیم را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کنیم که سهمیه المپیک نیز در آن مشخص می‌شود. از چند هفته قبل بازیکنان را دعوت کرده‌ایم و با تشکیل این تیم روند آماده‌سازی شروع شده است. امروز تیم ملی اولین بازی تدارکاتی‌اش را انجام داد و نتیجه خوبی گرفت اما باید بازی‌های بیشتری برای این تیم ترتیب دهیم.

او ادامه داد: تیم ملی زیر ۲۰ سال اوکراین قرار است به ایران بیاید و با تیم امید ایران بازی کند. بعد از آن هم تیم ملی عراق با تیم ایران بازی می‌کند.

عضو هیات رییسه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همچنین درباره میزبانی ایران از رقابت‌های جام جهانی این رشته و اینکه آیا بحث حضور بانوان در ورزشگاه مانعی برای این مسئله است گفت: موضوع اصلی حضور بانوان نیست بلکه هنوز دو وزارتخانه جواب ما را نداده‌اند و آن تعهدی را که باید، امضا نکرده‌اند.

افتخاری افزود: اکثر وزارتخانه‌هایی که لازم بود، به ما جواب مثبت داده‌اند و فقط وزارت ارشاد و امور خارجه امضا نکرده‌اند که گویا دلیلش سوء تفاهمی است که درباره تعهدنامه برایشان ایجاد شده است. قرار است با مسئولان این دو وزارتخانه جلسه‌ای داشته باشیم تا سوء تفاهم‌ها برطرف شود و پس از تکمیل امضاها، مدارک را به فیفا تحویل دهیم.

او افزود: پس از اینکه مدارک به فیفا ارسال شد، نمایندگان فیفا برای بازدید به ایران می‌آیند و در آن مرحله شاید با مشکلاتی روبه‌رو باشیم که دولت باید به ما کمک کند که بتوانیم میزبانی جام جهانی را بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز