لهستانی ها به دنبال بروتو، استویچف و دیجورجی؛

دیدار داورزنی با همتایان روس و لهستان

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۴:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۴۱۴
دیدار داورزنی با همتایان روس و لهستان
رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه اجلاس هیات رئیسه FIVB با روسای فدراسیون لهستان و روسیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از امروز (سه شنبه) آغاز می شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران در حاشیه این اجلاس با روسای فدراسیون والیبال کشورهای روسیه و لهستان دیدار و گفتگو کرد.

یکی از محورهای مورد بحث در این دیدار انتخاب سرمربی برای تیم های ملی والیبال سه کشور بود که روسای فدراسیون های لهستان و روسیه نیز اعلام کردند هنوز سرمربی خود را انتخاب نکردند.

رئیس فدراسیون والیبال لهستان در این دیدار از بروتو، استویچف و دیجورجی به عنوان گزینه های مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال مردان لهستان نام برد و تاکید کرد: هنوز تصمیم گیری نهایی در این مورد انجام نشده است.

انتخاب روساى کمیته هاى مختلف FIVB، ارائه گزارشی از نقاط ضعف و قوت عملکرد فدراسیون جهانی والیبال در هشت سال گذشته (2008 تا 2016)، گزارش مالی هشت سال گذشته، برنامه چشم انداز FIVB تا سال 2024، بررسی مقررات عمومی و قوانین مسابقات، پروسه انتخاب تیم های شرکت کننده در جام قهرمانی قاره ها سال 2017 و تعیین زمان و مکان نشست آینده هیات رئیسه فدراسیون جهانی والیبال از محورهای نشست دو روزه FIVB در لوزان سوئیس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز