تمرینات اختصاصی پادوانی و کریمی؛

اضافه کاری دروازه بانان استقلال/ استقبال هواداران پشت درهای بسته

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۲۴:۰۱
کد خبر: ۴۹۰۴۳۹
اضافه کاری دروازه بانان استقلال/ استقبال هواداران پشت درهای بسته
باتوجه به اینکه تمرین آبی پوشان به اتمام رسید اما دروازه بان های استقلال تمرینات اختصاصی خود را ادامه می دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آبی پوشان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف تراکتور سازی می روند. استقلال در دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز است و تراکتور هم برای بازگشت به صدر جدول لیگ برتر نیاز به برد این دیدار دارد.

شاگردان منصوریان برای آمادگی بیشتر در دیدار با تراکتور تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می کنند تا تمرکز بر روی تمرینات بیشتر شود. تمرین امروز آبی پوشان راس  ساعت  ١١:٣٠ در کمپ مرحوم حجازی و پشت درهای بسته برگزار شد.

بازیکنان استقلال بعد از برگزاری جلسه آنالیز، برای شروع تمرین راهی زمین چمن کمپ شدند. تمرین آبی پوشان تمرینات امروز خود را با صحبت های منصوریان، سرمربی محبوب استقلال  آغاز کرد. در مرحله بعدی  شاگردان منصوریان  زیر نظر چینی به گرم کردن بدنهای خود مشغول شدند.

پادوانی که حرف و حدیث های بسیاری درباره مصدومیت و نرسیدن این بازیکن در دیدار با تراکتور سازی به گوش می رسید. امروز پادوانى در تمرینات شرکت کرد و به همراه محسن کریمی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

مهدی رحمتی و سایر دروازه بان ها هم  زیر نظر بابازاده و نامداری به کارهای اختصاصی پرداختند. در آستانه این دیدار حرف و حدیث های بسیاری برای دروازه بان استقلال به وجود آمد اما وی امروز در تمرینات شرکت کرد تا نشان دهد که به حاشیه ها توجهى ندارد و با قدرت در مسیر پیشرفت قرار خواهد گرفت.

باتوجه به اینکه تمرین آبی پوشان به اتمام رسید اما دروازه بان های استقلال همچنان تمرینات اختصاصی خود را ادامه می دهند.

بازیکنان و مربیان آبی پوشان در حال خروج از تمرین با استقبال هواداران رو به رو شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز