هاشمی: ایران در رشته های رزمی جایگاه بسیار خوبی در دنیا دارد

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۹:۴۰
کد خبر: ۴۹۰۶۰۵
هاشمی: ایران در رشته های رزمی جایگاه بسیار خوبی در دنیا دارد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم حیدر فرمان به تقویت رشته توآی کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین دوره مجمع عمومی جهانی توآی و دومین دوره مجمع عمومی توآی آسیا امروز با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت‌های خود اظهار داشت: به همه میهمانان 26 کشور آسیایی و جهانی حاضر در مجمع خوشامد می‌گویم، خوشحالم این میزبانی بر عهده ایران است. به سهم خودم از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین تشکر می‌کنم از نمایندگان محترم آسیا و حیدرفرمان که در این جلسه حضور دارد.  اظهار خوشحالی می‌کنم از اینکه ایران میزبان همه این عزیزان است. ورزش ایران سبقه بیش از 3500 ساله دارد.

هاشمی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ایران در رشته رزمی جایگاه بسیار خوبی در دنیا دارد و این باعث شده که ما این تشکیلات آسیایی و جهانی را در ایران با حضور همه شما عزیزان تشکیل دهیم. حضور سلطانی‌فر در برنامه امروز نشان می‌دهد که فعالیت این مجموعه در ایران چه اهمیتی دارد و مورد حمایت ما است. امیدوارم حیدرفرمان که تا الان از این رشته حمایت کرده، باز هم پرقدرت در تقویت جهانی این رشته کمک کند و مقر جهانی این رشته در ایران خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز