رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر پروانه و ۴۰۰ متر آزاد بهبود یافت

۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۱:۳۱
کد خبر: ۴۹۰۶۸۵
رکورد ملی شنای ۲۰۰ متر پروانه و ۴۰۰ متر آزاد بهبود یافت
شناگر جوان ایران در مسابقات جهانی کانادا در ماده‌های 400 متر آزاد و 200 متر پروانه رکورد رده سنی بزرگسالان کشور را شکست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرعباس امراللهی شناگر جوان ایران در مسابقات جهانی کانادا در ماده‌های 400 متر آزاد و 200 متر پروانه رکورد رده سنی بزرگسالان کشور را شکست.

این شناگر 17 ساله ایران در نخستین روز مسابقات جهانی مسافت کوتاه کانادا به آب زد و با ثبت زمان 4 دقیقه و 10 ثانیه و 88 صدم ثانیه موفق شد رکورد 400 متر رده سنی بزرگسالان ایران را بشکند.

پیش از این رکورد ملی این ماده با زمان 4 دقیقه و 11 ثانیه و 99 صدم ثانیه در اختیار سعید ملک آشتیانی بود. امراللهی در ادامه این رقابت‌ها یکبار دیگر در ماده 200 متر پروانه در استخر 25 متر شنا کرد و با ثبت زمان دو دقیقه و شش دهم ثانیه رکورد ملی این ماده ایران را شکست.

رکورد ملی 200 متر پروانه ایران نیز دو دقیقه و هشت دهم ثانیه و 75 صدم ثانیه و در اختیار آرین علیایی بود. مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان به مدت شش روز در کانادا برگزار می‌شود.

در این مسابقات نمایندگان 170 کشور شرکت دارند و از امروز رقابت های خود را آغاز کردند. آرشام میرزایی، آریا نسیمی‌شاد، امیرعباس امرالهی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که با هدایت خشایار حضرتی به رقابت با حدود 1000 شناگر برتر جهان می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز