هفته سیزدهم لیگ برتر؛

جنگ سرد در مشهد/ فرصت طارمی برای فرار از اشاره‌ها!

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۷۰۱
جنگ سرد در مشهد/ فرصت طارمی برای فرار از اشاره‌ها!
پرسپولیس در بازی سیزدهم خود، کار سختی را مقابل تیم سختکوش مشهدی خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، می‌توان پدیده را به جرات، سرسخت ترین تیم لیگ دانست. این تیم اگرچه اکنون بر پله یازدهم ایستاده اما هر تیمی از مصاف با آن ترس دارد چرا که همواره سخت ترین روزها را برای تیم های بزرگ رقم زده‌اند. تراکتور، پرسپولیس و استقلال همواره مقابل تیم بی حاشیه مشهدی عذاب کشیده‌اند. قدرت پدیده در جناح چپ قرار دارد و شگرد این تیم استفاده از توپ های بلند است. معین عباسیان و رضا ناصحی مهره هایی هستند که سنگینی زیادی به کناره چپ تیم مشهدی می دهند. مردان مهاجری حرکت تیمی را به خوبی بلدند. آن ها در هنگام حملات به سرعت پیشروی می‌کنند و هنگام دفاع نیز به خوبی فضاهارا می‌بندند. زمین سرد ثامن ممکن است از سرعت و دقت بازی کم کند اما هرچقدر از سرعت بازی کم شود همانقدر هم به بازی درگیرانه اضافه خواهد شد. دو تیم بازیکنان جنگنده ای را در اختیار دارند و این شرایط قطعا آن‌ها را به سمت یک بازی فیزیکی هدایت می‌کند!

جناحین زمین را باید مهمترین بخش این بازی دانست چرا که هم قدرت دو تیم در این مناطق بیشتر است و هم اینکه به علت پایین آمدن دقت در بازیکنان، بازی به کناره ها کشیده خواهد شد. در این بین تقابل رامین رضاییان و حسین ماهینی با معین عباسیان قطعا در روند بازی تاثیر گذار خواهد بود.

پرسپولیس در چهارمین بازی خود، حضور رادوشویچ را تجربه می‌کند. قرمزهای تهران با رادو، سه کلین شیت پیاپی را ثبت کرده‌اند و این بازی می تواند فرصت خوبی برای ادامه بسته ماندن دروازه سرخ باشد. خط حمله پدیده اوضاع خوبی ندارد. آن‌ها در 12بازی تنها 11گل زده‌اند در حالیکه 15بار دروازه‌شان باز شده. حالا این خط حمله در مقابل بهترین خط دفاع لیگ قرار گرفته. مدافعانی که تا اینجا بی نظیر بوده‌اند. پرسپولیس به طور میانگین در هر 4بازی 1گل دریافت کرده و این یعنی اینکه خط حمله پدیده باید 4برابر مسابقات قبلی تلاش کند.

ضمن اینکه پرسپولیس 4برابر گلهای خورده اش، گلزنی کرده و به همین خاطر دفاع شکننده پدیده ممکن است روز تلخی را مقابل مهاجمان با انگیزه ای چون طارمی و امیری سپری کند. شاید مساوی هم برای پدیده نتیجه خوبی باشد اما پرسپولیس دوست ندارد با لغزش در این بازی صدر جدول را به قرمزهای تبریز تحویل بدهد. بنابراین ممکن است در این بازی مثلا مهدی طارمی هوس کند پاسخ انتقادات را بدهد و مثلا با یک هت‌تریک خودش را به ساسان انصاری که سایه‌اش روی خط حمله برانکو حس می‌شود، نزدیک کند!

 

پدیده-پرسپولیس/ جمعه 95/9/19-ورزشگاه ثامن-ساعت 14:10

داور: موعود بنیادی فر / کمک‌ها: سعید علی نژادیان–سعید قاسمی / داورچهارم: رضا عادل / ناظر: ابراهیم میرزابیگی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز