با حضور روسای دو فدراسیون؛

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون اسکی و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین منعقد شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۹:۰۷
کد خبر: ۴۹۰۹۱۷
تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون اسکی و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین منعقد شد
نشستی به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به منظور امضای تفاهم نامه همکاری میان این فدراسیون و فدراسیون اسکی، برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز نشستی به میزبانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به منظور امضای تفاهم نامه همکاری میان این فدراسیون و فدراسیون اسکی، برگزار شد.

در این نشست سیدعبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی، بهرام ساوه شمشکی، دبیر فدراسیون اسکی، محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، بهروز برجسته، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، محمدعلی حسین پور، سرپرست دبیری فدراسیون، محمدرضا گلشنی، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون، عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی و امید میرزاحسینی مدیر کلاس بندی فدراسیون حضور داشتند و پیرامون مفاد این تفاهم نامه تبادل نظر شد.

عیسی ساوه شمشکی، رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین پس از امضای این تفاهم نامه در خصوص مفاد آن گفت: خوشبختانه همکاری خوبی میان این دو فدراسیون وجود دارد و با امضای این تفاهم نامه این همکاری ها بیشتر نیز خواهد شد و به توسعه این رشته در بخش جانبازان و معلولین کمک بزرگی می کند.
 
وی افزود: فدراسیون اسکی بر اساس این تفاهم نامه استفاده از پیست ها و زیر ساخت ها را برای استفاده ی تیم ملی اسکی جانبازان و معلولین و برگزاری اردوها و کلاس های مربیگری رایگان نموده و ورزشکاران، مربیان بخش جانبازان و معلولین که زیر نظر انجمن اسکی فعالیت می کنند، با کارت عضویتی که فدراسیون اسکی برای آنها صادر می کند می توانند از امکانات پیست ها بدون هزینه استفاده نمایند.

ساوه شمشکی خاطرنشان کرد: همچنین فدراسیون اسکی درخصوص برگزاری مسابقات داخلی، قهرمانی کشور و بین المللی نسبت به آماده سازی پیست ها اقدام می کند و کمیته ی جانبازان و معلولین در این فدراسیون فعال خواهد شد که مسئول این کمیته رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین خواهد بود.

رئیس انجمن اسکی گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک نیز نسبت به تامین هزینه های مسابقات، کلاس های مربیگری و اردوهای تیم ملی و نیز اسکان ورزشکاران اقدام می کند و تقویم سالانه خود در این رشته را به تایید فدراسیون اسکی خواهد رساند.

وی افزود: همچنین  فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک در خصوص انتخاب اعضای تیم ملی نظر کارشناسی فدراسیون اسکی را اخذ خواهند کرد. در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی در بخش جانبازان و معلولین، این مسابقات ابتدا می بایست در تقویم فدراسیون اسکی ثبت و پس از آن در تقویم فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی پارالمپیک به ثبت برسد.

ساوه شمشکی در پایان گفت: همان طور که اعلام شد در دی ماه میزبانی مسابقات بین المللی را برای اولین بار بر عهده گرفتیم و میزبان رئیس ورزش های زمستانی IPC و دو کلاس بند هستیم و امیدواریم این مسابقات نقطه ی شروع خوبی برای توسعه هرچه بیشتر این رشته و نیز پروش نیروهای جدید برای اعزام به مسابقات برون مرزی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز