گردهمایی معاونین اجرایی و مدیران مالی استان های دانشگاه پیام نور؛

حسنی: فعالیت‌های ورزشی دانشگاه‌ها مورد ارزیابی مجامع بین المللی قرار می‌گیرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۱۶۴
حسنی: فعالیت‌های ورزشی دانشگاه‌ها مورد ارزیابی مجامع بین المللی قرار می‌گیرد
معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور از افتتاح چندین فضای مجهز ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عصر دیروز گردهمایی معاونین اجرایی و مدیران مالی استان های دانشگاه پیام نور با حضور حسنی، معاون اداری مالی این دانشگاه برگزار شد.

 حسنی در این گردهمایی گفت: با فعالیت های ورزشی می توان شور ونشاط دانشجویی را دانشگاه ها برقرار کرد. از دکتر نصیرزاده، رئیس تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خواسته ام که به طور جدی فعالیت های ورزشی را دنبال کند. البته تاکیدم بیشتر بر ورزش همگانی بوده  نه ورزش حرفه ای و قهرمانی. هرچند که ورزش قهرمانی هم می تواند جذب دانشجو را افزایش دهد. با توکل به خدا وهمراهی شما عزیزان توانستیم مرحله بسیار بحرانی دانشگاه را پشت سر بگذاریم. از مدیران استانی می خواهم توجه وتاکید زیادی برفعالیت های پژوهشی، آموزشی و ورزشی داشته باشند. ساخت اماکن وسوله های ورزشی دانشگاه پیام نور باید به طور جد در دستور کار استان ها قرار گیرد وانشااله به حول قوه الهی در دهه فجر  چندین فضای ورزشی مجهز دیگر در استان های مختلف کشور با حضور مسولین وزارت علوم وتحقیقات وفناوری  افتتاح خواهیم کرد.

عضوشورای عالی ورزش دانشگاه در ادامه به موفقیت های اخیر ورزش دانشگاهی در عرصه بین الملی اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه ارتقا رنکینگ دانشگاه ها، فقط فعالیت های پژوهشی وآموزشی از قبیل چاپ کتاب ومقالات نیست که جایگاه دانشگاه های برتر را تغییر می دهد بلکه امروزه فعالیت های ورزشی نیز جز ملاک های ارزیابی مجامع بین المللی و همچنین وزارت علوم است لذا اعتقادم براین است همان طور که به فعالیت های آموزشی توجه می کنید به فعالیت های ورزشی که نقش سلامت محور دارند نیز توجه کنید واین موضوع را مبنای کار خود قرادهید که عقل سالم در بدن سالم است. با توجه به محدودیت های مالی باید برنامه های ورزشی که بهره ورتر واثر بخشتر هستند در دستور کار قرار گیرند.

نظر شما