پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید؛

سلطانی‌فر: اعتبارات ورزش و جوانان ۲۱ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش دارد/ اقتصاد ورزشی در استان‌ها فعال و راه‌اندازی می‌‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۸:۲۹
کد خبر: ۴۹۱۲۵۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبارات وزارتخانه دو برابر دیگر دستگاه‌ها رشد داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان عسلویه با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است، اظهار داشت: تلاش می‌شود امسال با تخصیص اعتبارات لازم پروژه‌های نیمه تمام در استان ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزش و جوانان در سال آینده بیش از دیگر دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: در حالی که میانگین دستگاه‌های اجرایی 10 درصد رشد داشته است ولی اعتبارات ورزش و جوانان 21 درصد نسبت به سال 95 افزایش دارد که 2 برابر دیگر دستگاه‌های اجرایی این اعتبارات افزایش یافته است.

سلطانی فر با تأکید بر اینکه نیاز اعتباری ورزش و جوانان بیش از این رقم است، افزود: هر چند نیاز وزارت ورزش و جوانان بیش از اعتبارات لایحه بودجه سال 96 است ولی همین‌قدر دولت که به این بخش توجه دارد جای قدردانی و تشکر است.

وی از اجرای اقتصاد ورزشی در سال آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌شود با مشارکت بخش خصوصی برای تأمین نیازهای مالی بخش‌های مختلف ورزشی اقتصاد ورزشی در استان ها فعال و راه‌اندازی می‌‌شود.

نظر شما