بازی جوانمردانه در ایران مرده است؛

دست نشان: شکست خانگی برایمان گران تمام شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۴:۵۱
کد خبر: ۴۹۱۴۰۶
دست نشان: شکست خانگی برایمان گران تمام شد
سرمربی صنعت نفت گفت: سایپا در نیمه دوم به خاطر حملات ما چند ضد حمله به دست آورد اما به جز این هنری نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر دست نشان در خاتمه دیدار با سایپا در نشست خبری اظهار داشت: متاسفانه بازی امروز می توانست کیفیت بالاتری داشته باشد اما شکست خانگی خیلی برایمان گران تمام شد. نمی دانم درباره آن پنالتی چه واژه ای را به کار ببرم اما همان روی روحیه بچه ها تاثیر گذاشت. سایپا  در نیمه دوم به خاطر حملات ما چند ضد حمله به دست آورد اما به جز این هنری نداشتند.

وی افزود: من امروز با حسن زاده صحبت کردم و نقل قول کردم محاورات بین مدیران سایپا و صنعت نفت را. مسوولان نفت آبادان با مدیریت سایپا موافقت کردند که 50 میلیون تومان به حساب سایپا ریخته شود و 50 میلیون تومان در پایان فصل. امروز ساعت 8 صبح 50 میلیون تومان پردخت شد اما ناگهان به ما گفتند که 50 میلیون تومان هم به صورت چک پرداخته شود. این که فرکی می گوید خبر ندارد، الله اعلم. ان شااله همه واقعیت را بگویند. 

سرمربی صنعت نفت در رابطه با صحبت های هفته پیش عزیزی اذعان داشت: خداداد جان فیلم بازی ما با سایپا را هم نگاه کن. موقعیت های ما امروز بیش از سیاه جامگان در بازی قبل بود. دفاع حق طبیعی هر تیمی است اما وقتی بازیکنی دارد تعویض می شود و خود را به زمین می اندازد، ما باید چه کار کنیم؟ فرپلی و بازی جوانمردانه در ایران مرده و تنها مختص بازی های اروپاست. تازه وقتی توپ را در این شرایط داریم باید به حریف بدهیم.

دست نشان تصریح کرد: من هنوز بازی فردوسی پور را ندیده ام. اگر در بازی های این چنینی این گونه دچار استرس شود، می تواند یک استپ انجام دهد؟ مهاجم سایپا بعد از ارسال دایوینگ کرد اما در همین فرصت طبیعی است بازیکن ما به او خورد و داور پنالتی گرفت. معلوم است که بازیکن من در این شرایط دچار استرس می شود. اگر مظلوم نبودیم اشتباهات بازی با ذوب آهن برایمان ایجاد نمی شد که این گونه بازیکنان ما از نظر روحی دچار مشکل شوند. دفاع بسته سایپا اجازه مانور را از ما گرفته بود. زلیکانی، جهانی و نوروزی و نیمی از بازیکنان ما در زمین نبودند.

وی در رابطه با داوری ترکی گفت: من انتظارم از ترکی و کمیته داوران این است که فکری به حال خود بکنند. زمانی خیلی از داوران بزرگی کردند ولی امروز بازنشسگی کردند. ترکی داوری باصلابت بود که چند دربی تهران را قضاوت کرد. اما اگر قرار است قضاوتش این گونه ادامه پیدا کند بهتر است به فکر خداحافظی باشد. محمود شادکام را به شدت زدند. آوانتاژ خوبی داد اما اخطار نداد. حسین بغلانی یک اعتراض کوچک کرد اما اخطار گرفت. چرا اخطارهای بازیکنان آنان داده نمی شود اما به بازیکنانمان داده می شود. درست است که کامرانی فر دوست و همشهری ترکی است اما نباید بگذارد این شرایط تکرار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز