وزیر ورزش و جوانان:

وضعیت ورزش با گشایش های مالی که انجام می شود متحول خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۹۱۴۱۰
وضعیت ورزش با گشایش های مالی که انجام می شود متحول خواهد شد
مجموعه ورزشی شهدای ورزشکار شهرستان کنگان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وزیر ورزش و جوانان در این آئین گفت: باهمت دولت برغم همه محدودیتها، امروز کشور به یک کارگاه عمران و سازندگی تبدیل شده است. 

مسعود سلطانی فر افزود: با گشایش هایی که به زودی در منابع مالی انجام می شود وضعیت کشور در حوزه های مختلف از جمله ورزش نسبت به گذشته متحول تر می شود. 

وی اظهار کرد: تقویت ورزش های همگانی و قهرمانی یکی از برنامه های مهم وزارت ورزش و جوانان است. 

سلطانی فر تصریح کرد: با تخصیص اعتبار در ماهها و سالهای آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگ ورزشی در سراسر کشور خواهیم بود. 

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر از سخنان خود گفت: احداث زمین های چمن مصنوعی (مینی فوتبال) و آغاز عملیات اجرایی زمین های والیبال در استان بوشهر ابتکاری ماندگار و موثر در حوزه ورزش است. 

وی با قدردانی از استاندار بوشهر گفت: این رویکرد عدالت طلبانه در استان بوشهر موجب تحول ورزش در این استان شده است. 

استاندار بوشهر نیز در این آئین گفت: این مجموعه ورزشی بعنوان بزرگترین مجموعه ورزشی دراستان بوشهر و جنوب کشور در زمینی به مساحت 32هزار مترمربع و با 178میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه احداث شده است. 

مصطفی سالاری افزود: این مجموعه ورزشی شامل زمین فوتبال چمن مصنوعی، روشنایی استاندارد، سکوی تماشاگر، سالن سرپوشیده چند منظوره با ظرفیت یکهزار و 500 نفر، سالن ورزش های رزمی و خوابگاه ورزشکاران با ظرفیت 120 نفراست. 

وی یادآورشد: راه اندازی و افتتاح زمین های چمن مصنوعی امید و زمین های والیبال گامی در مسیر توسعه ورزش استان است. 

نظر شما