با حضور وزیر ورزش؛

عملیات اجرایی۲۳۰ پروژه زمین والیبال روستایی در استان بوشهر آغاز شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۹:۱۰
کد خبر: ۴۹۱۴۱۳
عملیات اجرایی۲۳۰ پروژه زمین والیبال روستایی در استان بوشهر آغاز شد
عملیات اجرایی 230 پروژه زمین والیبال روستایی استان بوشهر امروز در آئینی به صورت نمادین با حضور وزیر ورزش و جوانان در روستای لمبدان حاجی آباد شهرستان دیر آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات همگانی مینی فوتبال طرح فجر امید استان بوشهر نیز با شرکت 500 تیم ورزشی در 210 زمین چمن مصنوعی آغاز شد.وزیر ورزش و جوانان در این آئین گفت: وضعیت اجرای پروژه های ورزشی در دولت تدبیر و امید مناسب است.

مسعود سلطانی فر افزود: پیش بینی می شود با رشد 21درصدی اعتبار این وزارتخانه و تخصیص مناسب سال آینده روند تکمیل پروژه ها با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این آئین گفت: عملیات اجرایی بوستان روستایی از سال 93 با یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای هربوستان روستایی در استان آغاز شد.

حیدری بریدی با اشاره به احداث 210 زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر افزود: در زمان حاضر تمام روستاهای بالای 500 نفر جمعیت این استان دارای زمین چمن مصنوعی هستند.

وی تصریح کرد: از 230 زمین والیبال 70 درصد آنها در دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

فرماندار دیر نیز گفت: در دولت تدبیر و امید 9 زمین چمن مصنوعی و 15 بوستان امید روستایی در این شهرستان با 40 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

حمزه اعتماد افزود: روشنایی استادیوم ورزشی شهر دیر و آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر دوراهک از خواسته اساسی ورزشکاران این شهرستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز