هنوز نقش جهان کمبودهایی دارد؛

کاشی: باختمان به خاطر کم کاری نبود

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۲:۲۹
کد خبر: ۴۹۱۶۱۹
کاشی: باختمان به خاطر کم کاری نبود
مربی صبای قم گفت: سال 81 در این ورزشگاه بازی کرده بودم. هنوز نقش جهان کمبودهایی دارد تا شاهد یک ورزشگاه خوب برای ایران باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی کاشی، مربی صبای قم،  بعد از شکست 4 بر یک مقابل سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و می‌توانستیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که 4 گل دریافت نکنیم اما باعث شد اینگونه ببازیم.

وی ادامه داد: البته سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشت. باخت ما به خاطر کم‌کاری نبود چون تمام داشته‌های ما همین بود که در زمین استفاده کردیم. دو بازی سنگین با استقلال و تراکتور انجام دادیم و با کمبو د بازیکن در برخی پست ها مواجه بودیم.

مربی تیم فوتبال صبا تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان ما امروز متاسفانه تمرکز لازم را برای این مسابقه نداشتند. بعد از بازی با استقلال تمام هم و غم ما خارج شدن از آن شرایط بود و خیلی تلاش کردیم اما یکسری عوامل از عهده مربی خارج است. 

وی ادامه داد: سپاهان را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما متاسفانه برخی موارد مربوط به بازیکنان است. به خاطر دیدارهای قبل دو سه بازیکن را نداشتیم و یکی از دلایلی که این نتیجه رقم خورد مشکلات در خط دفاع بود. 

کاشی افزود: هزینه‌ای که ویسی برای جذب بازیکنان در سپاهان پرداخت کرده است در صبا وجود ندارد.  دست‌مان در همه موارد به گونه‌ای خالی است. خوشبختانه مدیریت صبا پای کادر فنی ایستاده‌ است و ما هم تلاش می‌کنیم تیم را از این شرایط خارج کنیم اما کمبودهایی داریم که باید در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم. اگر بخواهیم با همین شرایط ادامه دهیم در نیم‌فصل دوم هم همین مشکلات را خواهیم داشت. 

مربی صبا درباره شرایط ورزشگاه نقش جهان گفت: سال 81 در این ورزشگاه بازی کرده بودم. هنوز نقش جهان کمبودهایی دارد تا شاهد یک ورزشگاه خوب برای ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز