قصد من رفتن به سمت هواداران استقلال نبود؛

حاتمی: هت تریک کردن را بلد نیستم

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۵:۳۸
کد خبر: ۴۹۱۶۴۲
حاتمی: هت تریک کردن را بلد نیستم
مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: از این خوشحال شدم که توانستم دروازه رحمتی را باز کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد حاتمی زننده هر دو گل تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار کرد: خدا را شاکریم که در استادیوم آزادی به پیروزی رسیدیم. ما دو گل به ثمر رساندیم و چندین موقعیت صددرصد را هم از دست دادیم.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا پس از زدن گل دوم به سمت هواداران حریف رفت تاکید کرد: قصد من رفتن به سمت هواداران استقلال نبود بلکه می خواستم خودم را به محمدرضا اخباری برسانم و گلم را به او  تقدیم کنم از طرفی خوشحالی من به خاطر زدن گل به استقلال نبود بلکه از این خوشحال شدم که توانستم دروازه رحمتی را باز کنم.

او اضافه کرد: در هر تیمی که بازی کرده‌ام برای آن تیم از جان مایه گذاشتم. من در تیم های مختلفی بوده‌ام و برای همه آن‌ها تلاش کرده‌ام. با استقلال قهرمان شدم و در همان‌جا هم کار من با استقلال تمام شد. الان بازیکن تراکتور هستم و به طور صددرصد برای این تیم تلاش می‌کنم.

حاتمی با تشکر از محمد ابراهیمی به خاطر پاس گلش گفت: محمد ابراهیمی در حالی که می‌توانست خودش موقعیت را به گل تبدیل کند به راحتی توپ را در مقابل دروازه خالی به من پاس داد و از او تشکر می کنم.

مهاجم تراکتورسازی همچنین گفت: من بچه محله خانی آباد و جوادیه هستم و مهدی هم در همان محله متولد شده است به خاطر همین دوست داشتم به او گل بزنم اما هت تریک کردن را بلد نیستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز