المپیکی های طلایی ذوب آهن در قطر روی تخته می روند

نبرد رستم و سهراب در دوحه

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۱۸۰۳
نبرد رستم و سهراب در دوحه
کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو وزنه بردار طلایی کشورمان در المپیک 2016 ریو روی تخته می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهراب مرادی و کیانوش رستمی دو وزنه بردار طلایی المپیک 2016 ریو که در عضویت تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان هستند در رقابتهای جام باشگاههای آسیا به میزبانی دوحه قطر روی تخته می روند.

رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا یکی از تورنمنت معتبر بین المللی است که در قاره آسیا برگزار می شود. این رقابتها در سال 2016 چند مرتبه ای به دلایل مختلف به تعویق افتاد، اما با رایزنی رییس فدراسیون وزنه برداری با دست اندرکاران برگزاری این رقابتها در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا سرانجام مقرر گردید جام باشگاههای وزنه برداری آسیا به میزبانی دوحه قطر از 23 تا 27 آذرماه کلید بخورد.علاوه بر آن سهمیه وزنه برداری ایران با دیپلماسی موثری که صورت گرفت از دو تیم به سه نماینده در این رقابتها افزایش یافت.

برهمین اساس، به ترتیب تیم های ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی حفاری اهواز و نیروی زمینی ارتش بعنوان سه نماینده باشگاهی وزنه برداری ایران برای کسب عناوین قهرمانی عازم دوحه قطر می شوند.

گفتنی است در ترکیب باشگاه ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر وزنه برداری ایران کیانوش رستمی و سهراب مرادی وزنه برداران طلایی کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو حضور دارند که این موضوع نشان دهنده اهمیت مسابقات و سطح کیفی جام باشگاههای آسیا در سال 2016 است.

((مرادی: بخاطر تعهدم به ذوب آهن در قطر وزنه می زنم))

سهراب مرادی ملی پوش وزنه برداری کشورمان و دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو قصد دارد با تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان در جام باشگاههای آسیا روی تخته برود.این نخستین رقابتی است که پس از المپیک در آن شرکت می کند.

سهراب مرادی در این خصوص یادآور شد: طبق تعهد و قراردادی که با باشگاه ذوب آهن دارم به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده ام و با اینکه به صورت صدرصد آماده نیستم ولی قصد دارم در رقابتهای جام باشگاهها شرکت کنم.

مرادی ادامه می دهد: چند هفته ای است که تمریناتم را همراه با سایر هم تیم هایم در باشگاه ذوب آهن استارت زدم تا بتوانم در دوحه شرایط نسبتاً خوبی برای قرار گرفتن پشت وزنه داشته باشم.

قهرمان المپیک 2016 ریو در دسته 94 کیلوگرم معتقد است: قطعاً رقابتهای دسته 94 کیلوگرم جام باشگاههای آسیا در دوحه رقابت آسان و سطح پایینی نخواهد بود.زیرا در آسیا همواره وزنه برداران توانمندی در این وزن حضور دارند که همین موضوع موجب می شود رقابت در این وزن همیشه جذاب و سنگین باشد.البته همانطور که گفتم من به تازگی تمریناتم را استارت زدم تا به تعهدی که نسبت به باشگاه ذوب آهن دارم در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و لیگ داخلی فصل 95 عمل کنم.

برهمین اساس زمانبندی رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به شرح زیر است:

سه شنبه 13 نوامبر( 23 آذرماه) کنگره

چهارشنبه 14 نوامبر(24آذرماه) رقابت اوزان 56، 62، 69 و 77 کیلوگرم

پنجشنبه 15 نوامبر(25 آذرماه) رقابت دسته 85 کیلوگرم

جمعه 16 نوامبر(26 آذرماه) رقابت اوزان 94 و 105 و 105+ کیلوگرم

شنبه 17 نوامبر(27 آذرماه) اختتامیه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز