ستار همدانی در گفتگو با برنا:

استقلال در جنگ هافبک ها به تراکتور باخت/ اختلاف میان هیات مدیره و کادر فنی به ضرر استقلال است

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۵:۳۳
کد خبر: ۴۹۱۹۴۷
استقلال در جنگ هافبک ها به تراکتور باخت/ اختلاف میان هیات مدیره و کادر فنی به ضرر استقلال است
پیشکسوت استقلال گفت: شاگردان منصوریان در جنگ هافبک ها به تراکتور باختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستار همدانی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار این تیم با تراکتور سازی با خبرنگار برنا صحبت کرد.

وی با بیان اینکه استقلال در دیدار دیروز به دلیل مشکلات روحی و روانی بازی را به تراکتور سازی واگذار کرد، عنوان کرد: نکات روحی و روانی در دیدار تراکتور و استقلال  نسبت به مسائل فنی اهمیت بیشتری دارد و این اتفاق هم در بازی دیروز رخ داد.

همدانی با اشاره به اینکه انتظار همه بر این بود که حاشیه بر بازی غلبه کند، افزود: بازیکنان با تجربه در این دیدار نگذاشتند که بازی به حاشیه کشیده شود و شاگردان منصوریان در جنگ هافبک ها به تراکتور باختند.

وی ادامه داد: شاگردان قلعه نویی از همدلی و نظم لازم در زمین برخوردار بودند. با توجه به اینکه آبی پوشان با اشتباه اخباری به گل رسیدند اما همه بازیکنان از دروازه بان تیمشان دلجویی کردند و به او روحیه دادند. همین همدلی و یکدستی تراکتور باعث شد که آنها بازی باخته را برنده شوند.

مربی اسبق آبی ها با بیان اینکه استقلال هیچ برنامه خاصی برای گل نداشت، بیان کرد: آبی پوشان با شانس به گل رسیدند و برنامه خاصی در جریان بازی نداشتند. استقلال در همه قسمت های بازی با بی نظمی روبرو بود که در نتیجه با دو گل بازنده این دیدار شد.

همدانی یادآور شد: استقلال در چند سال اخیر با مشکلات بسیاری مواجه شد. در این فصل 70 درصد ساختار آبی پوشان از هیات مدیره تا کادرفنی تغییر عمده ای پیدا کرد. هنوز شاگردان منصوریان در این فصل نتوانستند به آن آمادگی لازم برسند.

وی با اشاره به اینکه  تراکتور به عنوان تیم با نظم در لیگ برتر از مدیریت خوبی برخوردار است، تاکید کرد: استقلال همانند تراکتور نیاز به مدیریت خوبی دارد تا آبی پوشان در کادر فنی و مدیریت لازم به نظم مورد نیاز برسند.

همدانی درباره نیمه مربیان افزود: 90درصد بازی در نیمه دوم شکل می گیرد. در نیمه اول حضور فیزیکی اهمیت پیدا می کند اما این نیمه دوم است که تفکرات مربی بازی را تحت شعاع قرار می دهد. تغییرات تاکتیکی  مربی در نیمه دوم می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه منصوریان در جریان بازی باید چشمان خود را بیشتر باز کند، افزود: شاید سرمربی استقلال در جریان بازی و بین دو نیمه از تمرکز لازم برخوردار نیست که نمی تواند نتایج مورد نظر را به دست آورد.

پیشکسوت استقلال افزود: خط دفاعی آبی پوشان از مشکلات عمده این تیم است. حضور سه بازیکن خارجی در خط دفاعی استقلال باعث شد که ارتباط کلامی بین بازیکنان ایجاد شود. این بازیکنان نمی توانند نکات دفاعی لازم را در جریان بازی به یکدیگر گوشزد کنند.

وی با تاکید بر اینکه امید ابراهیمی در کنار دیگر بازیکنان نمی تواند همانند سال گذشته هنرنمایی کند، بیان کرد: بختیار رحمانی هنوز نتوانست درخششی که در فولاد و تراکتور داشت در استقلال به نمایش بگذارد. معتقدم جابر انصاری هم نیاز به آمادگی بیشتری دارد. همه این مسائل باعث شد تا ابراهیمی در ترکیب منصوریان تنها بماند. البته شاید مرگ پدرش هم در روحیه این بازیکن تاثیر گذار باشد.

همدانی با بیان اینکه مهدی رحمتی در گل اول استقلال توانایی های خود را نشان نداد، تصریح کرد: باید رحمتی در گل اول جسارت خروج را از خود نشان می داد تا بتواند توپ را دریافت کند و مانع گلزنی تراکتوری ها شود.

وی در پایان گفت: هیات مدیره و کادرفنی استقلال از وحدت و همدلی لازم برخوردار نیستند و این به ضرر آبی پوشان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز