پدیده ۱-۲ پرسپولیس؛

برد داغ پس از یخبندان/ امیری صدر را از امیر گرفت!

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۴:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۰۰۶
برد داغ پس از یخبندان/ امیری صدر را از امیر گرفت!
تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه دو بر یک پدیده مشهد را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده از هفته سیزدهم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 14 امروز شنبه بیستم آذر ماه 1395 با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد که این دیدار داغ و مهیج با پیروزی دو بر یک پرسپولیس به اتمام رسید.

پرسپولیس با لباس‌های قرمز و تیم پدیده با لباس‌های سفید در میدان حاضر شدند.پدیده آغازگر بازی بود.  دقیقه 3 تیم میزبان صاحب یک موقعیت شد که در نهایت یک ضربه کرنر از سمت چپ برای سفیدپوشان بدست آمد. ارسال کرنر در یک رفت و برگشت و شوت بازیکن میزبان به کرنری دیگر از سمت چپ تبدیل شد و ارسال تکراری کرنر دفع شد.  دقیقه 9 در میانه زمین پای بازیکن سفیدپوش بیش از حد بالا آمد و پس از زدن توپ، پایش به سر مسلمان برخورد کرد.

دقیقه 12 پرتاب بلند سفیدپوشان از سمت چپ به محوطه جریمه سرخپوشان با خطای بازیکنان تیم میزبان همراه شد.  دقیقه 14 پرسپولیس حمله‌ای را از میانه زمین آغاز کرد که ارسال زمینی پریموف توسط داور، ضربه دروازه اعلام شد.

دقیقه 17 با خطای بازیکن میزبان، یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ، پشت محوطه جریمه برای سرخپوشان بدست آمد. کار زیبای قرمزپوشان تا آستانه دروازه پدیده رفت اما توپ از جلوی پای پریموف گذشت و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 20 پرسپولیس به یک ضربه کرنر از سمت راست رسید. همکاری خوب مسلمان و ارسال زیبای رضاییان روی سر مهدی طارمی فرود آمد و اولین گل این دیدار با ضربه‌ای فنی و استثنایی به ثمر رسید.

دقیقه 22 تیم پدیده از سمت چپ به یک ضربه کرنر دست یافت و ارسال کرنر مهار شد. دقیقه 24 مهدی طارمی با یک توپگیری خوب امیری را صاحب یک موقعیت کرد که دروازه بان میزبان با خروج خود توپ را به بیرون زد.

در ادامه سفیدپوشان از غفلت بازیکنان پرسپولیس استفاده کردند و توسط محسن یوسفی در دقیقه 24 به گل تساوی دست یافتند.  دقیقه 32 حرکت سفیدپوشان از سمت راست با ارسال بی هدف آنها، توپ از روی دروازه رادوشوویچ گذشت.

دقیقه 33 ارسال زیبای امیری از سمت چپ، توپ با ضربه سر ولادیمیر از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 36 سرخپوشان در دو مرحله متوالی دروازه شهاب گردان را به شدت تهدید کردند.

دو تیم در این دقایق بازی پر فشار و پر برخوردی را ارائه دادند. نیمه اول این مسابقه پس از یک دقیقه وقت اضافه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

پرسپولیس در نیمه دوم بدون تغییر وارد زمین شد و آغازگر بازی بود. دقیقه 47 روی ارسال از جناح چپ سرخپوشان، توپ پس از برخورد به سر مدافع سفیدپوش، به تیر عمودی دروازه گردان برخورد کرد و در یک رفت و برگشت مهار شد.

دقیقه 48 ضربه امیری از سمت چپ به کرنر تبدیل شد. ارسال مسلمان به پرتاب از سمت دیگر زمین برای قرمزپوشان بدل گردید. دقیقه 56 شوت پریموف را شهاب گردان نتوانست مهار کند و در برگشت ضربه سر طارمی از کنار دروازه گذشت.

دقیقه 61 میلاد کمندانی جای خودش را به بازیکن خارجی تیم پدیده داد. دقیقه 62 روی ارسال از جناح راست تیم میزبان، دروازه رادوشوویچ تهدیدی شد. دقیقه 65 ضربه طارمی با دستان گلر پدیده برخورد کرد و از به ثمر رسیدن گل دوم جلوگیری شد.

دقیقه 67 بار دیگر پرسپولیس آهنگ دروازه میزبان کرد و در یک رفت و برگشت، سرخپوشان به یک پرتاب اوت دستی از جناح چپ رسیدند که پرتاب امیری مهار گردید.  علی علیپور به جای پریموف وارد زمین شد.

دقیقه 69 حرکت قرمزپوشان به یک کرنر از سمت چپ تبدیل شد. ارسال مسلمان و دخالت علیپور یه ضربه دروازه در پی داشت.  دقیقه 72 شوت یونس شاکری از کنار دروازه رادو به بیرون رفت.

دقیقه 76 رضا حقیقی به جای محسن یوسفی وارد زمین شد.دقیقه 79 همکاری خوب طارمی و علیپور تا آستانه باز شدن دروازه پدیده پیش رفت اما گردان توپ را مهار کرد.

دقیقه 81 احمد نورالهی به جای رامین رضاییان وارد زمین شد.داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.در اولین وقت اضافه، مهدی طارمی می رفت تا گل برتری را به ثمر برساند که گردان بار دیگر توپ را گرفت.صادق محرمی هم به جای محسن مسلمان وارد زمین شد.

در آخرین لحظه بازی، ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر دقیق و فنی، توپ را به تور دروازه پدیده رساند و دومین گل سرخپوشان را وارد دروازه میزبان کرد.این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان برانکو با 29 امتیاز دوباره صدرنشین شوند.

ترکیب پدیده:

شهاب گردان، وارازدات هارویان، عبدالله حسینی، حسن جعفری، معین عباسیان، رضا ناصحی میلاد کمندانی(60 سوبا دیارا)، محسن یوسفی(76 رضا حقیقی)، مهرداد کفشگری، کریم احمدی و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضاییان (احمد نورالهی 81)، وحید امیری، پریاموف (علی علیپور 68) و مهدی طارمی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز