لیاقت پدیده قرار گرفتن در رده های بالای جدول است؛

برانکو: تا آخرین ثانیه ها به دنبال گلزنی بودیم/ گردان بهترین بازیکن زمین بود

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۱:۲۵
کد خبر: ۴۹۲۰۳۲
برانکو: تا آخرین ثانیه ها به دنبال گلزنی بودیم/ گردان بهترین بازیکن زمین بود
سرمربی پرسپولیس گفت: تا آخرین ثانیه های بازی با پدیده به دنبال گلزنی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان بعد از برتری دو پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی نامعلومی بود و تا دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال گل بودند. از این برد بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم بازی در دستمان بود و توانستیم به گل برتری برسیم، افزود: بازیکنانم با همه توان خود وارد زمین شدند. تماشاگران هم در این هوای سرد از بازی گرم دو دیدار بسیار لذت بردند.

برانکو با تاکید بر اینکه در نیمه نخست پدیده خطرناک ظاهر شد و دو موقیت گلزنی داشت، اضافه کرد: در نیمه دوم بازیکنانم با ارائه تاکتیک های لازم توانستند بازی را در دست بگیرند. تا آخرین ثانیه های بازی به دنبال گلزنی بودیم و در نهایت توانستیم از فرصت کرنر استفاده کنیم و به گل برتری برسیم.

وی یادآور شد: با حملات مکرری که در دقایق پایانی بر روی دروازه پدیده داشتیم. این حس رو داشتم که در دقایق آخر می توانیم به گل برتری برسیم. معتقدم شهاب گردان، دروازه بان پدیده بهترین بازیکن زمین بود که بسیاری از موقعیت های گلزنی را از سرخپوشان گرفت.

سرمربی پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه روز گذشته این دیدار به دلیل بارش شدید برف  لغو شد با هماهنگی مناسب مسئولان برگزاری این بازی تهمیدات لازم انجام شد و این دیدار در وضعیت مناسبی برگزار شد.

برانکو در پایان گفت: پدیده تیم بسیار خوبی است و نسبت به سال گذشته از لحاظ فنی بهتر شده و این تیم لیاقت دارد در رده های بالای جدول قرار گیرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز