شهرداری جوان ارومیه قهرمان نیم فصل شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۹۲۰۶۷
شهرداری جوان ارومیه قهرمان نیم فصل شد
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه با شکست کریمه قم قهرمانی اش در نیم فصل لیگ دسته یک، یک هفته قبل از پایان مسابقات مسجل شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز یکشنبه 21 آذرماه با هفت دیدار پیگیری می شود.

تیم های کریمه قم و شهرداری جوان ارومیه طی درخواستی از سازمان لیگ درخواست کردند که دیدار این تیم ها در هفته ششم دو روز زودتر و این مسابقه روز گذشته به میزبانی ارومیه برگزار شد و تیم شهرداری جوان ارومیه سه بر صفر به پیروزی رسید.

تیم کریمه قم که میزبانی خود در این هفته را به ارومیه واگذار کرده بود و در دور برگشت میزبان خواهد شد، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 14 و 25 بر 15 مغلوب شد. این دیدار یک ساعت و 12 دقیقه طول کشید و 100 تماشاگر داشت.

تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب ششمین برد خود 17 امتیازی شد و یک هفته مانده به پایان این رقابت ها قهرمانی اش در گروه یک لیگ دسته یک مسجل شد.

قضاوت این مسابقه بر عهده علی اکبر پاکدل و بهزاد جهانی به عنوان داور اول و دوم بود و نظارت بر آن را نیز فرج اله فرج الهی بر عهده داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز