ما موظف به تمکین از رای دیوان عدالت اداری هستیم؛

خادم: انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۲۲۹۲
خادم: انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا برگزار خواهد شد
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: برای اجرای حکم دیوان عدالت اداری بعد از احظار مدیر کل حقوقی وزارتخانه از وی تعهد گرفته شده است که حکم ریاست آقای هاشمی توسط وزارت ورزش و جوانان لغو شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانها با اشاره به حکم صریح دیوان عدالت اداری در مورد ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی به علت دوشغله بودن آقای هاشمی در زمان شرکت در انتخابات این فدراسیون گفت: دیوان در اجرای حکم خود بسیار جدی است و وزارت ورزش  و جوانان موظف به اجرای قانون است.

خادم اضافه کرد: برای اجرای این موضوع بعد از احظار مدیر کل حقوقی وزارتخانه از وی تعهد گرفته شده است که حکم ریاست آقای هاشمی توسط وزارت ورزش  و جوانان لغو شود و انتخابات فدراسیون تیراندازی مجددا برگزار شود.

معاون وزیر در مورد تبعات اجرای نشدن حکم دیوان عدالت اداری گفت: در دیداری که بنده با معاون دیوان عدالت اداری داشتم بر اجرای حکم تاکید دوباره شد و در این مورد ، قانون تکلیف را روشن کرده و تا انفصال از خدمات دولتی رئیس مجمع انتخاباتی فدراسیون در آن پیش بینی شده است.

خادم در مورد نظر فدراسیون جهانی تیراندازی درباره لغو انتخابات و برکناری سید مهدی هاشمی از ریاست فدراسیون گفت: ما آرا و احکام قضایی به همراه اظهارات رئیس دیوان عدالت اداری را در اختیار کمیته ملی المپیک گذاشته ایم و قطعا مجامع جهانی هم با اجرای احکام قضایی و قانونی مشکلی ندارند.

رییس دیوان عدالت اداری پانزدهم آذرماه در سخنانی به مناسبت سالروز تاسیس دیوان عدالت اداری از در حال اجرا بودن حکم نماینده مجلس دو شغله خبر داد و گفت: وزارت ورزش  قرار است بزودی برای این فدراسیون انتخابات برگزار و رییس جدید را معرفی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز