فعلا هیچ فکری در باره قهرمانی نمی کنم؛

آذری: در فولادشهر میزبان پرسپولیس خواهیم بود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۸:۴۷
کد خبر: ۴۹۲۳۴۳
آذری: در فولادشهر میزبان پرسپولیس خواهیم بود
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:ما باید یک مبارزه جانانه را داشته باشیم و با منطق جلو برویم که به موفقیت برسیم.

به گزارش برنا از اصفهان، سعید آذری گفت: هنوز اتفاقی رخ نداده و 2 هفته تا پایان نیم فصل اول باقی مانده است. برای نیم فصل دوم هم دقیقا برنامه به ما اعلام نشده که چه زمانی لیگ با تعطیلی روبرو می شود. به هر حال ما باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجتبی حسینی کارنامه خوبی ثبت کرده، عنوان کرد: این موضوع به اتحادی که در باشگاه داریم، برمی گردد. انتخاب مجتبی حسینی یک تصمیم منطقی و گروهی بود. این انتخاب درست باعث شد تا تمام مجموعه با تمام توان خود تلاش کنند.

سعید آذری در رابطه با رسیدن ذوب آهن به رده سوم جدول رده بندی اظهار داشت: با تلاشی که بازیکنان ذوب آهن انجام دادند، توانستیم در چند هفته اخیر موفقیت های خوبی به دست آورده و جایگاه خوبی پیدا کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در پاسخ به این سوال که تیمش قادر به رقابت با پرسپولیس و تراکتورسازی برای قهرمانی است، تصریح کرد: من فعلا هیچ فکری درباره قهرمانی و رقابت با دیگر تیم ها نمی کنم. ما باید یک مبارزه جانانه را داشته باشیم و با منطق جلو برویم که به موفقیت برسیم.

آذری در خصوص اعتراض ذوب آهن به داوری دیدار با ماشین سازی گفت: این هفته روی احسان پهلوان خطایی صورت گرفت که داور آن  را ندید. مثل 3 هفته اخیر بازهم داوری علیه ما بود. روی گل ماشین سازی نیز بازیکنان حریف روی گلر ما ریختند و توپ را به گل تبدیل کردند. مگر کاری هم از دست ما برمی آید؟ این تصمیمات با قاضی میدان است اما خوشحالم که در یک بازی خارج از خانه به برتری رسیدیم.

آذری در پاسخ به این سوال که این بازی قطعا در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود، بیان داشت: قطعا در فولادشهر بازی می کنیم و زمین دیگری هم نداریم. در بازی با پیکان زمین چمن دچار آسیب هایی شده بود اما با توجه به هوای خوب این هفته می توانیم چمن را اصلاح کنیم. مطمئنا در یک زمین خوب بازی با پرسپولیس برگزار می شود.

مدیرعامل ذوب آهن درباره نمایندگان این باشگاه در قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: شجاعی سرپرست تیم و مدیر رسانه ای ما به مالزی می روند و من اینجا کارهای زیادی دارم تا از این سفرها نروم. شنیدم برخی از باشگاه ها 5، 6 نفر را به این مراسم می فرستند، شاید آنها فکر می کنند هر چه تعدادشان بیشتر باشد، قرعه بهتری برایشان درمی آید!

وی در پایان درباره اینکه در صورت رویارویی با عربستانی ها در کدام کشور میزبانی می کنند، خاطرنشان کرد: هنوز تصمیم نگرفتیم اما در صورتی که این اتفاق رخ دهد، آن چیزی که مثل سال قبل خودمان صلاح بدانیم، تصمیم می گیریم، نه اینکه به حرف خیلی ها گوش کنیم. امیدوارم این سیستم غلط هر چه زودتر تمام شود اما وقتی تیم ملی ما توسط سوریه به یک باتلاق می رود، دیگر چه انتظاری از بقیه تصمیمات داریم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز