در دیدار اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان؛

هاشمی: همکاری با وزارت ورزش و جوانان وظیفه کمیته ملی المپیک است

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۴:۲۱
کد خبر: ۴۹۲۳۸۹
هاشمی: همکاری با وزارت ورزش و جوانان وظیفه کمیته ملی المپیک است
رییس کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد تعامل این کمیته با وزارت ورزش و جوانان نتایج خوبی برای ورزش داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در جلسه مشترک اعضای هیات اجرایی این کمیته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزارتخانه، ضمن تبریک انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شاءالله تجربه گرانبهایی که جناب آقای سلطانی فر در مدیریت اجرایی کشور دارند، به ورزش کمک کند و شاهد رشد این حوزه چه در داخل کشور و چه در میادین بین المللی باشیم. بنده مطمئنم با توجه به برنامه هایی که ایشان به مجلس ارائه دادند و البته با همیاری مجموعه ورزش ، اتفاقات خوبی در این حوزه خواهد افتاد.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش به تعهدات کمیته برای کمک به ورزش کشور اشاره کرد و گفت: ما در کمیته ملی المپیک به عنوان بخشی از ورزش با وظایف مشخص، این قول را داده ایم که همکاری لازم را با مجموعه وزارت ورزش داشته باشیم چرا که اعتقاد داریم متولی ورزش کشور در ابعاد مختلف چه همگانی، چه قهرمانی و حرفه ای و البته اخلاقی، وزارت ورزش است. کمیته ملی المپیک هم به سهم خودش بر اساس چیزی که در منشور المپیک آمده و بر اساس قوانین داخلی، وظیفه خودش می داند کمال همکاری را با وزارت ورزش و جوانان داشته باشد. ما قطعا از نقطه نظرات سازنده وزیر محترم ورزش و جوانان در بحث ورزش استفاده خواهیم کرد.

هاشمی در ادامه با اشاره به لزوم برقراری آرامش به عنوان یکی از ضرورتها در شرایط فعلی، گفت: بنده همیشه گفته ام ذات ورزش طوری است که ما همیشه بحران داریم. ممکن است این بحران به خاطر رقابتهای ورزش ی باشد، یا به خاطر شرایط خاص یک رشته ورزش ی یا اظهارنظر یک شخص. همین باعث می شود مدیریت در ورزش کمی دشوارتر به نظر بیاید.

رئیس کمیته ملی المپیک تنش های رسانه ای را بحشی از این بحران ها توصیف کرد و در توضیح آن گفت: فضای رسانه ای در سال های اخیر تفاوت پیدا کرده است. البته به عقیده من رسانه همیشه یک فرصت است به شرطی که ما کارمان را خوب انجام دهیم. ولی به هر حال ورزش همواره در اتاق شیشه ای بوده و چیزی برای مخفی کردن ندارد. وقتی اتاق شیشه ای داریم یعنی همه می توانند اظهار نظر کنند، هرچند خیلی وقت ها این اظهار نظرها غیر کارشناسی است که ما وظیفه داریم آن را با نگاه کارشناسی اصلاح کنیم.

هاشمی در پایان صحبت های خود ضمن معرفی تمامی اعضای کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد تعامل دوطرفه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک منجر به ثبت اتفاقات بسیار خوب در عرصه ورزش کشور شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز