رقابت‌های جهانی کشتی اوزان غیر المپیکی؛

حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۵:۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۹۲۵۳۹
حسین خانی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند
حسین‌خانی در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ماگومد قربان علی‌یف از روسیه شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی کشتی و در روز دوم و پایانی این مسابقات که از دیروز در بوداپست مجارستان آغاز شده است امروز مسابقات اوزان 70 کیلوگرم کشتی آزاد و 80 کیلوگرم کشتی فرنگی پیگیری شد.

در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد که 28 نفر وزن کشی کرده‌اند، مصطفی حسین‌خانی در دور نخست در حالی‌که در تایم اول 9 بر صفر، از آمیت کومار هندی پیش بود، این کشتی‌گیر بدلیل مصدومیت از مچ پا به کشتی ادامه نداد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 2 بر صفر یاکوب گور از ترکیه را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

حسین‌خانی در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ماگومد قربان علی‌یف از روسیه شد و از حضور در نیمه‌نهایی بازماند. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

پیش از این و در وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی یوسف قادریان با شکست در دیدار نخست از گردونه مسابقات حذف شده بود.

در مسابقات 2 وزن اول که دیروز برگزار شد بهنام احسان‌پور در وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد پنجم و افشین بیابانگرد در وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی نوزدهم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز