هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در ایران نداریم

بهروان: داربی سرخابی ها با تعویق برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۲۶۱۵
بهروان: داربی سرخابی ها با تعویق برگزار خواهد شد
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برنامه‌های AFC به گونه‌ای است که در بین دو هفته این مسابقات نمی‌توانیم یک هفته از لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا بهروان، مسوول کمیته برگزاری مسابقات فوتبال درباره جلسه هم‌اندیشی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بحث‌های مختلفی صورت گرفت. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقداماتی را برای کمک به این 4 باشگاه انجام می‌دهند. تنها نگرانی ما استقلال خوزستان است. ما در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر هم فشردگی بازی‌ها را داریم. از طرفی استقلال و ذوب آهن علاوه بر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در جام حذفی هم حضور دارند. بحث‌هایی درباره چگونگی پیشبرد این برنامه‌ها انجام داده‌ایم.

او با اشاره به برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس در بهمن‌ماه گفت: این داربی قرار بود 21 بهمن‌ماه برگزار شود اما استقلال روز 19 بهمن‌ در مرحله پلی آف با السد روبه‌رو می‌شود و بنابراین نمی‌توانیم این بازی را انجام دهیم که طبق پیش‌بینی ما احتمالا این بازی یک هفته به تعویق می‌افتد. برنامه‌های AFC به گونه‌ای است که در بین دو هفته این مسابقات نمی‌توانیم یک هفته از لیگ را برگزار کنیم.

بهروان درباره برگزاری دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث گفت: ما هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در ایران نداریم و قرار شده مکاتباتی را با AFC‌ انجام دهیم و از آن‌ها جواب بگیریم. هم عربستان و هم ایران 4 نماینده دارند که بدون شک با هم روبه‌رو خواهند شد. آرزو می‌کنیم در بازی استقلال و السد به خوبی از این تیم میزبانی کنیم و استقلال هم به مرحله گروهی راه پیدا کند. هرساله نقش نتایج تیم ملی در اخذ سهمیه کم‌تر می‌شود و باشگاه‌های ما امسال باید سعی کنند از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کنند تا سهمیه‌های‌مان را از دست ندهیم.

نظر شما