از هیگواین وقتی هم گل نمی زند راضی هستم

آلگری: شام کریسمس را به دیدن بازی رم و میلان ترجیح می دهم

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۸:۰۹
کد خبر: ۴۹۲۷۳۲
آلگری: شام کریسمس را به دیدن بازی رم و میلان ترجیح می دهم
سرمربی یوونتوس گفت: دیدار میلان و رم را نگاه نخواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوونتوس در هفته 15 رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف تورینو رفت که توانست در این دربی با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان باشد. بانوی پیر با 39 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد.

مکس آلگری سرمربی یوونتوس درباره این دیدار گفت: در این دیدار به دلیل آنکه  آندره بلوتی گلی فوق العاده به ثمر رساند عقب افتادیم. در نیمه دوم ما در ضد حملات چند بار دچار مشکل شدیم و چند بار هم توپ آخر را خراب کردیم، می دانستیم که قرار بود جنگی در پیش باشد.

وی ادامه داد: دیبالا فوق العاده است و دارد به فرم خوبش بر می گردد، اگرچه زمان خواهد برد. اینکه ماریو مانژوکیچ زیاد خوشحال نبود قابل فهم است، اما من در آن زمان به بازیکنی با کیفیتی تکنیکی بیشتر نیاز داشتم. وقتی که ریتم عصبی بازی کمی آرام شد، کیفیت در نهایت تفاوت ایجاد کرد. ما در حال پیشرفتیم و بازیکنان مصدوم کم کم برمی گردند، با توجه به وجود پیانیچ، سیستم یک 4‐4‐2 سست بود، که با کوادرادو عرض پیدا می کرد، زیرا ما در واقع تنها مارکیزیو را برای دفاع داشتیم.

آلگری با اشاره به اینکه  از هیگواین حتی وقتی که گل نمی زند، راضی هستم، اضافه کرد: او مشارکت بالایی از خود نشان می دهد. می دانم که او با گلزنی زنده است، اما این تنها دلیلی نیست که ما گونزالو را خریده ایم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم دیدار رم و میلان به تساوی برسد، گفت: کاملا طبیعی است اما ما بازی را نگاه نخواهیم کرد، زیرا که شام کریسمس ماست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز