آاس رم-آث میلان؛

کار سخت روسونری در خانه گرگ ها

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۷۷۹
کار سخت روسونری در خانه گرگ ها
آث میلان در هفته 16 رقابت های سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف آس رم می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آث میلان در هفته 16 رقابت های سری آ ایتالیا امشب راس ساعت 23:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف آا س رم خواهد رفت. هر دو تیم با 32 امتیاز از تعقیب کنندگان جدی یوونتوس صدرنشین هستند.

stadio-olimpico-12942

میلان و رم امشب در صورتی به مصاف یکدیگر می روند که باید به 3 امتیاز بازی برسند زیرا مساوی هم دردی از آنها دوا نمی کند. میلان با تفاضل گل 8 در جایگاه سوم است و به برد این دیدار نیاز دارد تا به جایگاه دومی برسد.

رمی ها در دو بازی گذشته خود در رقابت های سری آ به مصاف پسکارا و لاتزیو توانست به پیروزی برسد و بدون گل با روحیه بسیار خوبی به مصاف آث میلان می رود. روسونری ها هم در دو دیدار گذشته خود توانستند با برد پشت سر بگذارند به ویژه که در هفته 14 رقابت های سری آ توانست با نتیجه پرگل 4 بر یک مقابل امپولی به پیروزی برسد و شاگردان مونتلا با روحیه بهتری به مصاف آس رم می رود.

photo_2016-12-12_11-47-18

مونتلا در سال 2011 موقت به عنوان سرمربی آس رم و بازیکن سال های دور این تیم بودو مونتلا با سابقه طلایی و شناخت خوبی که از این تیم دارد می تواند در ترکیب و ساختار تاکتیکی میلان کمک های بسیاری کند و به سه امتیاز این دیدار برسد.

رم در ۱۱ دیدار خانگی اخیر با میلان در سری آ، فقط یک بار باخته که به دیدار این دو تیم در اکتبر ۲۰۱۱ مربوط می شود. جالوروسی طی ۴ دیدار اخیر با روسونری در ورزشگاه المپیکو رم شکست نخورده است. این تیم هم در  ۱۰ بازی اخیر خانگی در سری آ پیروز شده است. آخرین بار که جالوروسی در ۱۱ بازی خانگی پیاپی به پیروزی رسیده، مربوط به سال ۲۰۰۸ و دوره نخست مربیگری لوچانو اسپالتی در این باشگاه می باشد.

روسونری هر دو بازی اخیر بیرون خانه را در سری آ پیروز شده ولی آخرین بار که آنها در ۳ بازی پیاپی بیرون خانه در سری آ طعم برد را چشیده اند، به سال ۲۰۱۲ باز می گردد. بیشترین تعداد گل های زده در نیمه دوم بازی های این فصل، به تیم های میلان و رم تعلق دارد. همچنین از ۱۰ گل دریافتی رم در فصل جاری سری آ، ۹ گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است.

photo_2016-12-12_11-45-47

جان لوکا لاپادولا مهاجم آماده میلان طی ۴ بازی اخیر سری آ ۴ گل زده است. محرومیت دو جلسه ای کوین استروتمن لغو شد. وی قادر به همراهی رم در این بازی است. لئاندرو پاردس، آلساندرو فلورنتزی و محمد صلاح به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند.

مونتلا در غیاب یورای کوچکا مصدوم، مجبور به استفاده از جاکومو بوناونتورا در ترکیب اصلی خواهد بود. ریکاردو مونتولیوو و داویده کالابریا دو بازیکن مصدوم میلان نیز در این بازی غایب هستند. پس از بازگشت کارلوس باکا، رقابت سختی بین این مهاجم کلمبیایی و جان لوکا لاپادولا برای حضور در خط حمله روسونری وجود خواهد داشت و همگان منتظر تصمیم نهایی مونتلا هستند.

آباته تنها بازیکن بازمانده است که در آخرین برد میلان برابر رم حضور داشته است. این بازی با نتیجه (رم 2-3 میلان) و در تاریخ  (29 اکتبر، 2011) برگذار شد. روسونری های با ترکیب دوناروما، اباته پالتا رومانیولی دیشیلیو، پاسالیچ لوکاتلی برتولاچی(متی)، نیانگ لاپادولا سوسو و دی مارزیو احتمالا برای دیدار با رم به زمین می رود.

نظر شما