سرمربی تیم سینا صنعت ایذه:

کشتی گیرانمان از جان مایه گذاشتند/ برخی نفرات مستعد دیده نمی شوند

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۹۲۸۱۲
ملک محمد بویری گفت: کشتی گیرانمان برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان از جان مایه گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملک محمد بویری سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه قهرمان جام باشگاه های جهان با بیان این مطلب گفت: سطح مسابقات جام باشگاه امسال نسبت به سال گذشته بسیار بالاتر بود و بسیاری از تیم ها با انگیزه قهرمانی وارد این مسابقات شده بودند.

وی افزود: بیش از نیمی از کشتی گیران مطرح دنیا در قالب 16 تیم در این رقابت ها حضور داشتند و کشتی گیران ما واقعا همت کردند و از جان مایه گذاشتند و تمام قدرت های دنیا جلوی آن ها زانو زدند.

بویری درمورد نفرات تیم سینا صنعت ایذه تصریح کرد: نفرات خوبی در اردوهای تیم های ملی هستند که دیده نمی شوند ما از کشتی گیران جوان و با انگیزه استفاده کردیم آنها با تمام توانشان جنگیدند مانند سربازهایی که در میدان جنگ بودند و نگذاشتند کاپ قهرمانی از کشورمان به کشور دیگری برود.
 
وی درباره سطح رقابت ها اظهار داشت: به نظرم ما سه تا فینال داشتیم اول با تیم قدرتمند روسیه که نفراتی که در جام جهانی شیراز شرکت کرده بودند را در ترکیب داشتند، دوم با تیم قدرتمند بیمه رازی که از دو قهرمان جهان و المپیک و همچنین نفرات اصلی تیم ملی بهره می برد و سومین فینال را نیز با تیم ترکیه که با تیم ملی خود در این رقابت ها حضور داشت برگزار کردیم.

بویری افزود: سطح سومین دوره جام باشگاه های جهان حتی از جام جهانی هم بالاتر رفته که این یک تحول عظیمی در کشتی دنیاست که توسط فدراسیون کشتی ایران بوجود آمده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که ما را در این موفقیت حمایت کردند از جمله مدیر عامل شرکت سینا صنعت ایزه علی بابا احمدپور و حمیدرضا حبیبی و بابک ولی محمدی مربیان تیم که با ما همکاری کردند و همچنین مردم شهر ایذه که حامیان اصلی ما هستند، تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز