همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان؛

رییس فدراسیون وزنه برداری عازم کرمانشاه شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۲:۵۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۸۵۹
رییس فدراسیون وزنه برداری عازم کرمانشاه شد
رییس فدراسیون وزنه برداری امروز(دوشنبه 22 آذرماه) برای حضوردرمراسم تجلیل از المپیکی های کرمانشاه و بازدید از فعالیت های هیأت وزنه برداری این استان قهرمان پرورعازم زادگاهش شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ظهر امروز (دوشنبه 22 آذر ماه) به منظور بازدید از عملکرد و فعالیت های هیأت وزنه برداری استان کرمانشاه به این شهر سفر کرد تا از نزدیک ضمن دیدار با وزنه برداران و پیشکسوتان کرمانشاهی از مشکلات وزنه برداری این استان نیز بیشترمطلع شود.

گفتنی است؛ رییس فدراسیون وزنه برداری در این سفر استانی خود قرار است با نماینده ولی فقیه درمجلس خبرگان رهبری و تنی چند از مسئولان عالی رتبه استان کرمانشاه دیداری داشته باشد.ضمن اینکه در مراسمی ویژه که عصر امروز قرار است در کرمانشاه با حضور وزیر ورزش و جوانان برای تجلیل از قهرمانان المپیکی کرمانشاه برگزار شود نیزدر حضور رییس فدراسیون از کیانوش رستمی نخستین مدال آور المپیکی این استان تقدیر بعمل می آید.

لازم به توضیح است؛علاوه بررییس فدراسیون وزنه برداری، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و برخی از روسای فدراسیون های مطرح ورزشی کشورمان نیز دراین مراسم ویژه حضور دارند..         

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز